Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΗΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ο Σάββας Ξηρός υποστηρίζει ότι ο αδερφός του διατρέχει κίνδυνο - Λέει επίσης: "Με έχει πικράνει" - Αδειάζει τον Χριστόδουλο Ξηρό λέγοντας: "Όποιος βγαίνει και λέει ότι είναι 17 Νοέμβρη δεν ισχύει"... 

Μετά το Γιωτόπουλο και Κουφοντίνα, έρχεται και ο Σάββας Ξηρός να ξεβρακώσει τη φαρσοκωμωδία της "απόδρασης" και μαζί της το βρώμικο σχέδιο των χορογράφων που χρησιμοποιούν το Χριστόδουλο ως άλλοθι για τα πρόστυχα σχέδια τους.

Αιχμές για Κουφοντίνα: "Ποιόν νομίζει ότι εκπροσωπεί; Ποιός είναι; Ο καπετάν Τάδε; Δεν ξέρω κανέναν Λουκά" - Δεν έχω κάνει ούτε μια αίτηση για άδεια - Το μόνο ασύλληπτο μέλος της 17Ν είναι το ακρωτηριασμένο χέρι μου!

Μια διαφορετική στάση, πιο ξεκάθαρη και πιο προσωπική από τους Γιωτόπουλο και Κουφοντίνα, κρατάει ο Σάββας Ξηρός, ο οποίος μίλησε σήμερα στο ραδιόφωνο του Alpha 989. Όταν ρωτήθηκε για τον αδερφό του, είπε:...
«Ο Χριστόδουλος διατρέχει έναν θανάσιμο κίνδυνο, δεν μπορώ να πω τίποτα, δεν είναι σωστό να πω κάτι είναι ένα ζήτημα που με έχει πικράνει, δεν μπορώ να πω τους λόγους ούτε να κρίνω».
 
Για την ίδια την 17 Νοέμβρη, είπε: «Η οργάνωση τελείωσε. Δεν υπάρχει 17Ν σκόρπισε τέλειωσε. Αυτό το παραμύθι δεν υπάρχει. 'Οταν βγαίνει κάποιος και λέει 17Ν, αυτό δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει η ομάδα που είχε μια συγκεκριμένη ψυχοσύνθεση. Η οργάνωση τότε δεν ήταν οργάνωση λαικών τιμωρών. Δεν ήθελε να αντικαταστήσει την δικαιοσύνη. Ήταν μια ένοπλη προπαγάνδα.»
 
Και συνέχισε αναφερόμενος στον Κουφοντίνα ο οποίος κατά καιρούς στέλνει επιστολές στα ΜΜΕ: «Η υπόθεση 17Ν έχει κλείσει τελεσίδικα. Ποιός να εκπρόσωπήσει, ποιόν; Δεν ξέρω κανέναν Λουκά. Δεν εκπροσωπεί κανείς κανέναν. Ποιός είναι ο καπετάν τάδε; Αυτά τα ονόματα ήταν λόγω του ότι ήμασταν κρυμμένοι. Τωρα τι νόημα έχουν τα ψευδώνυμα; Κανένα.»
 
Ο Σάββας Ξηρός, διαχώρισε για ακόμα μια φορά την θέση του λέγοντας: «Είμαι κρατούμενος. Ούτε πολιτικό ούτε δημόσιο πρόσωπο. Ο καθένας έχει διαλέξει τον δρόμο του. Στο δικαστήριο η 17Ν έμοιαζε μια διαλυμένη ομάδα. Ο καθενας πήρε μια απόφαση. Εγώ παρότι δεν ήμουν από τα ισχυρότερα στελέχη αναγκάστηκα να σηκώσω βάρος περισσότερο απ' ότι μου αναλογούσε. Δεν θέλω να ζω στο παρελθόν. Δεν το πετάω αλλά δεν θέλω να ζήσω στο παρελθόν. Δεν θέλω να διαμορφώσει την υπόλοιπη ζωή μου. Ζούμε σε μια εποχή πολύ ζοφερή. Αν θέλουν να γίνουν όλοι καταδότες όπως ήταν στην εποχή της χούντας....»
 
Είπε επίσης: «Η οργάνωση δεν υπάρχει, υπάρχει το δεξί μου χέρι που δεν έχει συλληφθεί γιατί το ακρωτηρίασαν και το πέταξαν».
Για την κατάσταση της υγείας του είπε ότι δεν είναι συμβατή με την κράτηση. «Γι' αυτό τον λόγο είμαι τα τελευταία χρόνια σε έναν θάλαμο απομόνωσης γιατί αν πάω σε πτέρυγα κινδυνεύω λόγω των αναπηριών μου. Εχω πάθει αποκόλληση και με ένα απλό χτύπημα μπορεί να χάσω και την ελάχιστη όραση που μου έχει απομείνει».
ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου