Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Έκτακτη είδηση με πρωταγωνιστή τον Σκουρλέτη

Ο υπουργός Εσωτερικών και πρώην Ενέργειας, Πάνος Σκουρλέτης έριξε «προειδοποιητικές» βολές δηλώνοντας:...

Αποτέλεσμα εικόνας για σκουρλέτης

"Δεν είμαι οπαδός παρωχημένων αντιλήψεων, που δεν αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν συμβεί στην ευρωπαϊκή αγορά ενέργειας, της οποίας είμαστε αναπόσπαστο μέλος... 

Ούτε υπερασπίζομαι μονοπωλιακές καταστάσεις και ξεπερασμένα μοντέλα περασμένων δεκαετιών, όμως ούτε θεωρώ ότι η κυβέρνησή μας δεν θα πρέπει να αντιταχθεί στον επιχειρούμενο κανιβαλισμό της ΔΕΗ." Και συνεχίζει:...


"Ως εκ τούτου, αν η κυβέρνησή μας αποτολμήσει ένα τέτοιο κανιβαλισμό τότε εγώ δεσμεύομαι ενώπιον Θεού και ανθρώπων οτι...
δεν θα κάνω την πάπια και δεν θα παραιτηθώ από τη θέση μου, διότι ως γνωστόν και ως καθώς πρέπει Συριζαίος, φαφλατάς είμαι. Δεν είμαι μακάκας. Νταξ???"

Αποτέλεσμα εικόνας για δαχτυλο οκ 

Αχ ευτυχώς που δεν πρότεινε να κάνουμε δημοψήφισμα μανα μ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου