Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Περήφανος χρησιμοηλίθιος

Ο προπάππους χωροφύλαξ επί Μεταξά. Ο θείος μαυραγορίτης. Ξέρεις, λάδια για οικόπεδο και γάτες αντί κουνέλι με το σπίτι. Τον καθάρισε ο ΕΛΑΣ. Ο παππούς μου μορφωμένος, καταδότης στη κατοχή, μεταφραστής στη Γκεστάπο... 

Αποτέλεσμα εικόνας για ρουφιανοι

Μετά έγινε βουλευτής της ΕΡΕ. Η γιαγιά μου όμορφη και νοικοκυρά, πόρνη σε γερμανικό στρατιωτικό μπουρδέλο έδινε...
κώλο κάπου κοντά στη Λέσχη Αξιωματικών στο Σύνταγμα, που αργότερα έγινε γραφεία του κόμματος. Κι έτσι εμποδίσαμε τους αναρχοκομμουνιστάς. Ο πατέρας μου ΕΣΑτζής στο μετέπειτα Μέγαρο Μουσικής του Λαμπράκη, που μετά μετατέθηκε στη Μεσογείων μέχρι που τον καθάρισαν κάπου στο Φάληρο. 

Η μάνα μου αυτοδίδακτη κομμώτρια, που πήγε στο γραφείο του Παττακού και εκείνος την διόρισε αρχινοσοκόμα στον Ευαγγελισμό και γκαρνταρόμπα στο κάραβελ. Πολλά λεφτά. Εγώ τώρα πήρα προαγωγή και πλένω αυτοκίνητα, γιατί έφαγα το σκατό με το κουτάλι σαν βοηθός του μάστορα υδραυλικού. Αυτός βρύσες εγώ βεντούζα. Υπήρξα άνεργος στο σταθμό του Μονάχου, ανθρακωρύχος στο Βέλγιο, λαντζέρης στο Νιουγιόρκι, σκατιέρης στο Σύδνεϋ, αλλά τώρα είμαι εστέτ. 

Είμαι περήφανος χρησιμοηλίθιος, ίσως όμως να φταίει ο κώλος της γιαγιάς στο μπουρδέλο... Λένε πως έτσι γεννιούνται οι φασίστες. Αλλη μία καθημερινή ιστορία ενός έλληνα ακροδεξιού, πατριώτη, και δημοκράτη.

The Bloopers Team (web radio)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου