Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΤΑΙ - ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥΣ...

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΩΝ - ΩΡΚΙΣΑΝ ΠΑΠΠΟΥ 80 ΕΤΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ! ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ..ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΤΙ;... 

γράφει η ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΓΙΑΝΝΗ

ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!... ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!
ΟΙ ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑ-ΕΛΛΑΔΑΣ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΡΙΑ! ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΥΤΡΩΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ! ΟΥΣΤ ΡΕ ΚΑΘΙΚΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ!!!
Ο  χειρότερος  εχθρός  σου  είμαι  εγώ  σήμερα  μητέρα  Ελλάδα(;)

Υπάρχουν στιγμές  ,να σου υπενθυμίζουν  την  κατηγορία σου , την Β’  φυσικά  ,εμ ... αυτό  είμαστε  εμείς  οι Βορειοηπειρώτες  για...
την  μητέρα  Ελλάδα  ,πολίτες  Β’  κατηγορίας , Β’ διαλογής..Τι  ...ψέμα  είναι(;).Πάντως  το  ψέμα  δεν  είναι το  φόρτε μου (!)

Είναι  στιγμές , που  σου  ματώνουν την καρδιά  ,την ψυχή, την  ίδια την  ύπαρξη  σου ,για  μένα,  υπήρξαν,  πολλές  τέτοιες  στιγμές - η  πιο  πρόσφατη  ήταν την Τετάρτη  27  Νοεμβρίου  2014 στο  Αργυρόκαστρο.
Με  συνεπιβάτη  ξεκίνησα  το  ταξίδι... -πριν μήνες-  με τον  παππού μου  Γιάννη, παρά  τα  80  του χρόνια  ,  επέμενε  να  αποκτήσει  την ελληνική ιθαγένεια ... Μετά Βαΐων και  κλάδων  η  ήμερα  ορκωμοσίας  ήταν  γεγονός.

 -Μα  τι  ειρωνεία Θεέ μου  ,ένας γνήσιος Έλληνας, σήμερα , να  ορκίζετε  πίστη  στην  πατρίδα  και στα  ιδανικά των προγόνων μας,ως  ένας  κοινός  αλλοδαπός (!) .

Οι  δείκτες  του  ρολογιού  έδειχναν  11  π.μ , η  στιγμή  είχε  πλέον  φτάσει... Μαζί  με πολλούς  άλλους  συμπατριώτες  μας  ο  παππούς  ακούμπησε  με ευλάβεια  το  κρύο  και πονεμένο  χέρι  του , από τις  κακουχίες  ,στο  Ευαγγέλιο  -ορκίστηκε  <<πίστη>>  στην πατρίδα  παρουσία  του  Γεν.Προξένου  κ.Νικόλαου  Κοτροκόη(!).

Καθώς  περίμενα, ο νους  μου , ταξίδευε,  ,σε κοντινή απόσταση    από το Γενικό Προξενείο  Αργυροκάστρου όπου και   βρίσκεται   ο  Καλιάς Αργυροκάστρου - η άλλοτε    φυλακές  του Δικτάτορα  Ενβέρ Χότζα .Ταξιδεύοντας χρόνια  πίσω, με τη  μηχανή  του  χρόνου  ,σε σκοτεινά  κελιά ,σε βασανιστήρια, σε προδότες  και προδοσίες, σε  κόκκινους  αιματοβαμμένους εφιάλτες ,δίχως γυρισμό, δίχως  παρηγοριά.Σε σκοτεινούς   καιρούς ,ανείπωτου  πόνου.

<<Μα  τι  ειρωνεία κρύβει   και  η σημερινή ημέρα   παιδί μου >> αναφώνησε  ο  παππούς   καθώς  έβγαινε απ’το γραφείο  του Γενικού Πρόξενου...<< Ο  πατέρας  μου  παιδί  μου  βρισκόταν  πριν  68 χρόνια  σε αυτά  τα  πονεμένα  χώματα, βαμμένα  με το  αίμα των  προγόνων  μας,  καταδικασμένος σε  πολυετή  φυλάκιση , γιατί  ήταν  ΈΛΛΗΝΑΣ  .. Και σήμερα  εγώ  ορκίζομαι  πίστη στην  πατρίδα.. .Για  ποια  πίστη  μιλούν  παιδί  μου  , ο  πατέρας  μου  ,δεν  δείλιασε  ποτέ  να  υποστηρίξει  την  ελληνικότητα  του,  θυσιάζοντας  την  οικογένεια του,  τα  5 ορφανά  παιδιά του . Μείναμε  πίσω  εμείς  παιδί μου ,η  μοίρα ,μας  χτύπησε  για  ακόμη  μια  φορά  μετά το  χαμό  της αγαπημένης  μας  μητέρας Ελένης ,η μοίρα μας , ήταν  αυτή  και  την  είχαμε  αποδεχτεί  πια ... Η  αγάπη  μας  για την  πατρίδα  δεν έσβησε  ποτέ  πόσο  μάλλον σήμερα  πριν  τη δύση της  ζωής  μου...>>

Η  σημερινή  ημέρα  είναι  μια  ακόμη  προδοσία, είναι ακόμη  μια φυλακή  ,δίχως  σίδερα  αυτή  τη φορά , απ' την  μητέρα Πατρίδα Ελλάδα,μια ακόμη χαμένη Ατλαντίδα , εν πλω , για την (κατεχόμενη) Βόρειο Ήπειρο  και  τους πολίτες  της.
Επιμένουν  και  ζουν  στην ιδιαίτερη  πατρίδα τους  και  φυλάτουν Θερμοπύλες,  ως  αρχέγονοι  Ηπειρώτες  ,δίχως  να  προδίδουν  τα  ιερά  και  όσια τους  , για  μια χούφτα  αργύρια  , που πολλοί  τους  προσφέρουν  καθημερινά , αλλά λίγοι  τα  δέχονται  και αυτοί  είναι στην  πλειοψηφία  τους οι (εκλεγμένοι)  της Εθνική  Ελληνικής Μειονότητας  ,που  ζουν στην  Αλβανία.

Αξιότιμε  κ. Σαμαρά
Αξιότιμε  κ.Βενιζέλο
Ως  πότε  η  φωνή  μας  θα  χάνεται  στο  τούνελ  του χρόνου  και  της  διαπλοκής ;
Ως  πότε  θα  συνεχιστεί  η  εθνική  προδοσία  για  εμάς  τους  Βορειοηπειρώτες ;
Ως  πότε  θα είμαστε  παίγνιο  των  πολιτικών  σας  παιχνιδιών;
Ως  πότε  οι  παππούδες  μας θα  υποβάλλονται  σε  αυτόν  τον  εξευτελισμό  για  μια  θέση  στον  ήλιο  και  στον  Γαλανό –Λευκό  ουρανό  της  μητέρας  πατρίδας  Ελλάδας ; 
Ως  πότε  ο  Βορειοηπειρώτης  θα  είναι  ο  χειρότερος  εχθρός  σας  κύριοι ..;
Ως  πότε  οι  Βορειοηπειρώτες  θα είναι  πολίτες  B’  διαλογής  για  εσάς  κύριοι ;

Βαλεντίνα  Γιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου