Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΔΝΤ και ΕΚΤ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΟΣ

ΜΙΑΣ ΑΠΑΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΚ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ...

ΤτΕ -ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ -ΛΑΓΚΑΡΝΤ -ΝΤΡΑΓΚΙ -ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ

Σας έχω γράψει δεκάδες φορές, ότι οι έννοιες «πλεόνασμα» με οποιοδήποτε επίθετο ΚΑΙ «αύξηση δημόσιου χρέους» οικονομολογικά απαγορεύεται να συνυπάρχουν σε οποιαδήποτε οικονομική κατάσταση, έκδοσης λογιστικού αποτελέσματος, οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Όποιος λογιστής-οικονομολόγος θα το κάνει, είναι ενσυνείδητος απατεώνας

Με αίσθημα ευθύνης, έχω προκαλέσει οποιονδήποτε κλεπτοκράτη της χούντας ή και...
αυτόκλητο «αναλυτή» πάνω στο ζήτημα αυτό και έχω προκαλέσει το μουγκό οικονομικό επιμελητήριο.

Προχθές, έπεσε η πρώτη ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΗ σφαλιάρα, από το ΔΝΤ και το σκηνικό αποκαθίσται πλήρως και με τη χθεσινή σφαλιάρα της ΕΚΤ. Με λίγα λόγια ορθά κοφτά, σας πληροφορούν και αυτοί επίσημα (εγώ το κάνω εξ αρχής) ότι το θέμα του πλεονάσματος (πρωτογενούς ή άλλως πως) ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ και να το ξεχάσουμε. Το λέγουν, αλλά εξακολουθούν να συντηρούν στην εξουσία τη συμμορία Σαμαρά – Βενιζέλου και να εξασφαλίζουν θέση διοικητή στη Τράπεζα της Ελλάδος, στον πρώην υπουργό οικονομικών Στουρνάρα, ο οποίος έπρεπε να βρίσκεται στη φυλακή ως απατεώνας του κοινού ποινικού δικαίου του ΔΙΕΘΝΟΥΣ συμπεριλαμβανομένου!!!

Μπορεί οι δανειστές, δια του ΔΝΤ και δια της ΕΚΤ να λέγουν για άλλη μια φορά την αλήθεια, αλλά συμμετέχουν στην απάτη για πολλοστή φορά, αφού συντηρούν στην εξουσία, τη δικιά τους τροϊκάνικη κυβέρνηση εγκάθετων προδοτών. — Αφορμή για τη σημερινή μου ανακεφαλαίωση (από την οποία ίσως έχω ξεχάσει μερικά άρθρα) στάθηκη η αντίστοιχη ανάρτηση... 

ΕΚΤΑΚΤΟ: Πυρηνική βόμβα Ντράγκι δικαιώνει πλήρως την έρευνα του Ολυμπια – Ποιο πρωτογενες πλεονασμα; Κρυψατε αυτα που δώσατε στους τραπεζίτες!  

Ας ευλογήσω κι΄ εγώ λίγο τα γένια μου και ας θυμηθώ μαζί σας: 

5 Μαΐου 2011  ΔΝΤ: Ήξερε για τη χρεοκοπία από τον Ιούνιο του ’09!

11 Φεβρουαρίου 2014   Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΦΤΑΙΕΙ….

2 Μαρτίου 2014  Το πρωτογενές πλεόνασμα χούντας «πνίγει» τους Έλληνες…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου