Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΝΙΝΙ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ ΤΟΥ...

Ο Τράγκας κόλλησε βλεννόρροια σε οίκο ανοχής!!!

Τα …άπλυτα της νιότης του και όχι μόνο, έβγαλε στη φορά ο Γιώργος Τράγκας. Στην εκπομπή του στο Extra 3 αποκάλυψε ότι σε νεαρή ηλικία κόλλησε σεξουαλικό νοσημα σε οίκο ανοχής, ενώ δεν δίστασε να μιλήσει για τις σημερινές σεξουλικές του επιδόσεις!

«Στα νεανικά μου χρόνια έπαθα βλεννόρροια σε μπορντέλο ή κάπου αλλού, πάντως την κόλλησα. Με θεράπευσε ο πατέρας μου και μέχρι τα 42 δεν έπαθα ξανά βλεννόρροια. Στην ηλικία εκείνη με βρήκε το σάκχαρο», είπε χωρίς δισταγμό ο δημοσιογράφος-τηλεπαρουσιαστής.

Για τις σημερινές του σεξουαλικές επιδόσεις, ο Τράγκας τόνισε:... 


«Σεξουαλικά πάω καλά! Εντάξει, δεν είμαι και στα πολύ πάνω ας πούμε, αλλά ούτε στα πολύ κάτω μου».
Αναρτήθηκε από ΕΥΒΟΪΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΚΑΚΗΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΥ
Το διήμερο έχει πολύ Τράγκα. Εκτός του παραπάνω έξυπνου τηλεοπτικά ελλιγμού του Don Tragga, που είναι σαν να λέει «να ρε, πάρτε φάτε κρέας, αλλά φύγετε από τις καταθέσεις γαμώ την Ελβετία μου» έχουμε εξίσου και άλλες θεαματικές Τραγκικές παρεμβάσεις.
  —- Ο Don Tragga απειλεί τη συμμορία Ψυχάρη με αντίποινα!!!!
  —- Ποιους άλλους απειλεί ο Don Tragga με την ακραία επίδειξη της σεξουαλικότητάς του????
  —- Ο Don Tragga άπλωσε τη μπουγάδα των Ελβετικών καταθέσεων στη ταράτσα του φτωχικού του και προσκαλεί Μόνο τον Βαξεβάνη, να του δείξει την ….νομιμότητα εξαγωγής!!!

Εδώ ο κόσμος καίγεται, το νινί της πουτάνας της νιότης του θυμήθηκε ο Don Tragga...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου