Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

Το αίσχος της πρώτης φορά Αριστεράς δεν έχει όριο

Από χθες ήδη η κατοχή υπεξαίρεσε με τη συμβολή των ντόπιων υποτακτικών της τα 14 αεροδρόμια της χώρας. Αλλά αυτό που ξεπερνά κάθε προηγούμενο, είναι η κατάντια του "αριστερού" φιάσκου που σφετερίζεται την πολιτική εξουσία στον τόπο...


Δε φτάνει που οι ανακεφαλαιοποιημένες σε βάρος όλων μας Ελληνικές τράπεζες διασφάλισαν τα απαραίτητα δάνεια στη Γερμανική κρατική εταιρεία για να πατήσει πόδι στα Ελληνικά αεροδρόμια, έρχεται η κυβέρνηση του τρισμέγιστου διαπραγματευτή, και ...
ενεργοποιεί Βασιλικό διάταγμα του 1953, προκειμένου να προστατεύσει - οχυρώσει από κάθε ενδεχόμενο την κατοχική "επένδυση" (βλέπε υφαρπαγή) των Ελληνικών αεροδρομίων.


Έτσι, εξήντα τέσσερα χρόνια πίσω γύρισε η ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου να παρέχει εγγυήσεις στην Fraport για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, που από την Μεγάλη Δευτέρα πέρασαν και επίσημα υπό τον έλεγχο της.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΙ, λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας η γερμανική εταιρεία ζήτησε εγγυήσεις ότι τα κεφάλαια 700.360.000 ευρώ που θα επενδυθούν, δε θα χαθούν, ακόμη κι αν η χώρα χρεοκοπήσει ή αλλάξει νόμισμα.

Η κυβέρνηση για να παρέχει αυτές τις εγγυήσεις ενεργοποίησε βασιλικό νομοθετικό διάταγμα του 1953, με αριθμό 2.687 "Περί επενδύσεων και προστασίας κεφαλαίων εξωτερικών", σύμφωνα με το οποίο η κυβέρνηση μπορεί να επιτάξει την επένδυση της Fraport μόνο σε περίπτωση πολέμου, αλλά ακόμα και αν περιέλθει η χώρα μας σε αυτή την κατάσταση, θα πρέπει το ελληνικό δημόσιο να αποζημιώσει την γερμανική εταιρεία για όσο διάστημα διαρκέσει η επίταξη. 

1 σχόλιο:

  1. Το αίσχος της πρώτης φορά Αριστεράς δεν έχει πράγματι όριο
    αλλά και το αίσχος της άλλης της "μη πρώτης φοράς" Αριστεράς
    επίσης δεν έχει όριο.
    Και έχω πλήρη επίγνωση, ότι αυτού του είδους η γενικολογία
    που χρησιμοποιώ για την Αριστερά, είναι ένα από τα πιο
    αποκαρδιωτικά πράγματα που υπάρχουν.
    Μα δεν βρίσκω τίποτ' άλλο να πω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή