Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

ΣΕ ΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΞΑΜΕ ΕΜΕΙΣ??? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ???

9χρονος μαθητής στην Ηλεία, γράφει και συγκλονίζει το πανελλήνιο: "Σε τι σας φταίξαμε εμείς;"...

Ο Γιώργος είναι μόλις 9 ετών και ζει στην περιοχή Καράτουλα Ηλείας. Το παιδί έγραψε μία έκθεση, η οποία, αναμφίβολα, προκαλεί συγκίνηση. Αναλυτικά η έκθεση που δημοσιεύει το ilialive.gr:...


«Πολλά βράδια ακούω τους γονείς μου να λένε στεναχωρημένοι ότι πρέπει να πληρώσουν πολλούς λογαριασμούς που εγώ δεν καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω όμως πολύ καλά ότι πλέον δεν είναι και τόσο χαρούμενοι και ευτυχισμένοι με όλα αυτά τα έξοδα που πρέπει να πληρωθούν.
Εγώ στεναχωριέμαι που πολλά παιδάκια στο σχολείο δεν έχουν να φάνε. Ένα πήρε ένα μισοφαγωμένο σάντουιτς από τον σκουπιδοτενεκέ να το φάει και του έδωσα και εγώ το δικό μου.
Ποιος μπορεί να μου λύσει την απορία μου;
Γιατί αυτή η κατάσταση; Σε τι σας φταίξαμε εμείς;
Ποιος θα μου απαντήσει;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου