Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Εγώ θα ζήσω. Θα ζήσω και θα τους γ@μήσω - Η κατάντια της σωσμένης μας πατρίδας

Μόλις τώρα μου επανασύνδεσε η ΕΥΔΑΠ το νερό που μου έκοψε από το πρωί, μετά τον διακανονισμό που πήγα και έκανα. Όμως τα πρόβλημα δεν έμεινε εκεί...

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΕΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ

Διότι την ώρα που ήρθε το νερό, εγώ διάβαζα μια επιστολή που μου ήρθε από μια εισπρακτική εταιρία. Όχι για λογαριασμό κάποιας τράπεζας, αλλά της ΔΕΗ. Η επιστολή λέει:
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ – ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΠΡΟΣ ΔΕΗ Α.Ε.
Σας ενημερώνουμε ότι παρά τις συνεχείς ειδοποιήσεις της ΔΕΗ, οι οφειλές σας από ανεξόφλητους λογαριασμούς ρεύματος, οι οποίοι έχουν εκδοθεί σε εφαρμογή της σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που...
έχετε συνάψει με τη ΔΕΗ με αριθμό παροχής ....... ανέρχονται σε 3715,00 ευρώ έως και την 30/06/2016.
Για τον λόγο αυτό, η υπόθεσή σας ανατέθηκε στην Δικηγορική Εταιρεία «Ευγενία Τζαννίνη & Συνεργάτες», Πατησίων 89 Αθήνα, ώστε να προβούμε σε περαιτέρω ενέργειες διεκδίκησης της απαίτησης. 
Για αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλ. 2108221808.
Σας καλούμε να διευθετήσετε άμεσα την παραπάνω οφειλή σας, άλλως σας ενημερώνουμε ότι θα προβούμε σε κάθε νόμιμη ενέργεια για τη διασφάλιση των συμφερόντων της ΔΕΗ.

Για την ΔΕΗ ΑΕ,
ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΖΑΝΝΙΝΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΑΔΣ: 15816
Πατησίων 89 ΑΘΗΝΑ 10434
ΤΗΛ: 2108218244

Καθιστώ ενήμερους τους φίλους στο facebook, όχι για κάποια συμβολή στο πρόβλημά μου, που έστι κι αλλιώς είναι αδύνατον να αντιμετωπίσω, αλλά για ενημέρωσής σας σχετικά την ολομέτωπη επίθεση που θα δεχθούν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες σαν κι εμένα.
Μέχρι τώρα ξέραμε τις εισπακτικές εταιρίες που ενεργούσαν για λογαριασμό ιδιωτικών τραπεζών. Τώρα πια και η κρατική ΔΕΗ, με τις ευλογίες βέβαια της κυβέρνησης, μπάζουν στο παιχνίδι αυτές τις εταιρίες για λογαριασμό της.
Εγώ το ξέρω πως κάποια στιγμή θα βρεθώ, εγώ και η οικογένειά μου, χωρίς ρεύμα και, πολύ σύντομα, χωρίς κατοικία, αφού δέχομαι και συνεχείς οχλήσεις για χρέη μου και προς τράπεζες.
Μαζί με μένα όμως, βρίσκονται στην ίδια μοίρα εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων. Ήδη γνωρίζω πολλούς από τον ευρύτερο περίγυρό μου. Και είμαι βέβαιος ότι ανάλογη επιστολή θα λάβουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι.
Ας κάνουμε κάτι λοιπόν. Κάτι δυναμικό. Μήπως και προλάβουμε, ίσως, κάποιες αυτοκτονίες από απόγνωση. Και δεν αναφέρομαι σε μένα. Μην ανησυχείτε. Εγώ θα ζήσω. Θα ζήσω και θα τους γαμήσω.
Τι θα γίνει όμως με τους συνανθρώπους μας, που θα φτάσουν πλέον στα όρια της απελπισίας;

Γιώργος Ιεροδιάκονος

1 σχόλιο:

  1. Ρέ Ἕλληνα...

    Χωρίς άρματα ἔχεις τό σπίτι σου;

    Ποιά κουφάλα θά ἀφήσεις νά σέ ξεσπιτώσει;

    Ὑπερασπίσου ρέ τήν οἰκογένειά σου, καί άς φάει ὁ διάολος κρέας........

    { Καλύτερά νά σοῦ φέρνουνε τσιγάρα στή φυλακή, παρά λουλούδια στό νεκροταφεῖο.}

    ΑπάντησηΔιαγραφή