Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Αυτό το φασιστοειδές απόβλητο θα πρέπει να πληρώσει πολύ ακριβά

Τρελός; Όχι. Αυτό το απόβλητο, δεν μπορεί να γλιτώσει, χαρακτηρίζοντάς τον μερικοί απλώς τρελό...


Είναι ένα συνειδητοποιημένο φασιστοειδές, θιασώτης της καθαρότητας του DNA, αν και απόγονος ναζιστικού γονιδίου ενδωγαμικής σύλληψης. Σου μιλάω ως υβριστής, μιας και είμαι ανάπηρος λόγω χαμηλής όρασης και αθλητής του στίβου. Εγώ θα συνεχίσω να είμαι ανάπηρος αλλά άνθρωπος και εσύ θα συνεχίσεις να είσαι φασίστας και ανθρωποειδές. Δυστυχώς εάν περάσεις δίπλα μου δε θα καταλάβω πως είσαι εσύ, αλλά ορκίζομαι, πως αν πέσεις στα χέρια μου, θα...
νιώσεις πολύ άσχημα. Το ορκίζομαι σε αυτά τα παιδιά που κατάφεραν να ξεπεράσουν την κοινωνική αναπηρία του συστήματος, που τα θέλει κακόμοιρα ανάπηρα, που κατάφεραν να ξεπεράσουν την ψυχική τους κατάπτωση, το ρατσισμό που έγινε ρούχο τους και τον ξεκόλλησαν με νύχια και δόντια και με όπλο τη θέλησή τους για ζωή και καταξίωση, έγιναν αθλητές, πρωταθλητές και μάντεψε… ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ!

Και δε μ’ ενδιαφέρει οποιαδήποτε νομική συνέπεια. Άλλωστε δικαιοσύνη δεν υπάρχει. Το πολύ πολύ να μου κάνεις καμιά μηνυσούλα. Κλάιν μάιν! Αφού εσύ θα συνεχίζεις να στρατολογείς φασιστικά ανεγκέφαλα ζόμπι, θα γιγαντώνεις το ρατσιστικό σου παραλύρημα, για να καταφέρεις ούτε που μπορώ και να διανοηθώ τι, κι όλα αυτά ανενόχλητος, τότε λοιπόν δικαίωμα του καθενός μας είναι να σου κάνουμε αυτό που νομίζουμε. Σε εσένα και σε όλη αυτή τη σιχαμερή Ευρωχουντάρα, που μας καταδίκασε να ζούμε έτσι. Όσοι αντέξαμε ακόμα. Τα’ ακούς; Τα’ ακούτε;

Γιώργος Αγγέλης

1 σχόλιο: