Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018

Τραγικό - Η μόνη υπηρεσία που δουλεύει σωστά είναι το νεκροτομείο

"Ο πατέρας μου με πήγε την Δευτέρα το απόγευμα στο αεροδρόμιο και με άφησε για πετάξω στο Λονδίνο, όπου εργάζομαι. Και στη συνέχεια επέστρεφε στο σπίτι μας στη Νέα Μάκρη...


Χάσαμε το στίγμα του κατά τις 6 που ήταν το τελευταίο τηλεφώνημα, όταν έβγαινε από το Πικέρμι στη Μαραθώνος, ερχόμενος προς Νέα Μάκρη" δήλωσε...

ο γιος του, Άρης Κοσσόρας.
"Γύρισα από το Λονδίνο και χτενίσαμε με τη μητέρα μου όλη την περιοχή" τόνισε. "Βρήκα το αυτοκίνητο, ήταν μισοκαμένη η πινακίδα του. Είχε βγει από το αυτοκίνητο μόνος του, μετά από δική μου έρευνα βρήκα σε ένα οικόπεδο το κλειδί του αυτοκινήτου και το κινητό του, μισοκαμένα, όχι λιωμένα" ανέφερε.
"Έχω δώσει DNA στο Γουδί, είναι η μόνη κατά τη γνώμη μου οργανωμένη υπηρεσία και πολύ σωστή και περιμένουμε σήμερα ή αύριο να γίνει ταυτοποίηση με τις 79 σωρούς" είπε.
"Δεν έχω προλάβει να αισθανθώ γιατί τρέχω, ψάχνοντας, η δική μας η απορία μου, δεν ρίχνω ευθύνες σε κανέναν γιατί δεν είναι η σωστή στιγμή, η απορία για μένα είναι μία. Όταν έστειλαν τα αυτοκίνητα τα έστειλαν δεξιά στη Ραφήνα, γιατί δεν είχαν κλείσει τον εσωτερικό αριστερό δρόμο που πάει για Μάτι. Όσοι έχουν βρεθεί σε φωτιά, ξέρουμε ότι η φωτιά δεν σταματάει σε έναν δρόμο. Αυτό είναι η απορία μας γιατί δεν θα έπρεπε ο άνθρωπος να βρίσκεται εκεί, ήταν περαστικός, δεν ήταν καν στο Μάτι. Άλλοι σώθηκαν και ο πατέρας μου κατά πάσα πιθανότητα και πια δεν υπάρχει ελπίδα, είναι για να το λέμε ότι υπάρχει ελπίδα, γιατί βρέθηκε σε εκείνο το σημείο, που ήταν το μάτι του κυκλωνα" συμπλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου