Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

Ραγδαίες εξελίξεις: Παραιτείται και δεύτερος αντιδήμαρχος στον Δήμο Μαραθώνα

Την απόφαση του να παραιτηθεί γνωστοποίησε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης και Έργων του Δήμου Μαραθώνα Βασίλης Τσουπράς , μετά τις φονικές πυρκαγιές που έπληξαν την περιοχή...
Σημειώνεται ότι νωρίτερα είχε ανακοινώσει την παραίτησή της η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Παιδείας του Δήμου Μαραθώνα, Δήμητρα Λαμπαρού.
«Η συνείδησή μου ότι υπάρχει περίπτωση να μπορούσε κάποιος να τα καταφέρει καλύτερα από μένα, με οδηγεί στην απόφαση να...

παραιτηθώ και από τη θέση του Αντιδημάρχου και από τη θέση του δημοτικού συμβούλου και να πάω σπίτι μου», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή του στο Facebook ο κ. Τσουπράς ο οποίος θα καταθέσει τη Δευτέρα με επίσημο έγγραφο την παραίτησή του.

Αναλυτικά η ανάρτησή του:
Αγαπητοί μου συμπολίτες,
σε αυτές τις δύσκολες στιγμές επέλεξα να επικοινωνήσω πρώτα με εσάς, όπως το κάνω από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά.
Ουδέποτε υπήρξα πολιτικός και ουδέποτε θέλησα να γίνω πολιτικός. Από την πρώτη στιγμή ασχολήθηκα με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για να βοηθήσω τον τόπο που μεγάλωσα. Το ίδιο προσπάθησα να κάνω και το μοιραίο απόγευμα της Δευτέρας.Αναλυτικά η ανάρτησή του:

Αγαπητοί μου συμπολίτες, σε αυτές τις δύσκολες στιγμές επέλεξα να επικοινωνήσω πρώτα με εσάς, όπως το κάνω από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά.

Δεν ξέρω αν κάποιος στη θέση μου μπορούσε να τα καταφέρει καλύτερα ή χειρότερα. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι από το πρώτο λεπτό ήμουν στον τόπο της πυρκαγιάς και με όλες μου τις δυνάμεις έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου για να περιορίσουμε το μέγεθος της καταστροφής.
Η συνείδησή μου ότι υπάρχει περίπτωση να μπορούσε κάποιος να τα καταφέρει καλύτερα από μένα, με οδηγεί στην απόφαση να παραιτηθώ και από τη θέση του Αντιδημάρχου και από τη θέση του δημοτικού συμβούλου και να πάω σπίτι μου.
Γι' αυτό τη Δευτέρα το πρωί θα καταθέσω με επίσημο έγγραφο στο Δήμο την ολοκληρωτική παραίτησή μου.
Με όση ψυχική και σωματική δύναμη μου έχει απομείνει θα προσπαθήσω ως ενεργός πολίτης αυτού του τόπου (όπως ανέκαθεν έπραττα) να βοηθήσω στη μάχη που έχει να δώσει ο τόπος μας για να επουλώσει τις πληγές που άφησε πίσω της η πρωτόγνωρη τραγωδία που ζήσαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου