Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΠΕΡΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ

ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΛΥΤΡΩΘΕΙ, ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ...


του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Κι αυτές οι εκλογές που θα επιχειρήσουν  να τις μετατρέψουν σε ταφόπλακα της εθνικής και προσωπικής μας αξιοπρέπειας, πρέπει να μετατραπούν με ευθύνη όλων μας, σε οριστική ταφόπλακα της γαλαζοπράσινης συμμορίας σε κάθε της παραλλαγή που αποσκοπεί στην πολιτική εξαπάτηση.

Ελεεινοί και τρισάθλιοι...
Πριν από τις εκλογές με θυμάστε για να κλέψετε την επιλογή μου.
Και μόλις τα παραβάν αποσυρθούν στις αραχνιασμένες αποθήκες σας, τότε και πάλι με θυμάστε για να κλέψετε τη ζωή μου αυτή τη φορά. Γιατί???

Κι αυτή τη φορά θα με καλέσετε να σας ψηφίσω για να σώσω τη χώρα μου…Από ποιους να την σώσω???...


Από τους μόνους που κινδυνεύει αυτή η χώρα, είστε εσείς.
Εσείς που σας ανατέθηκε το καθήκον να διαχειριστείτε το μέλλον της.
Εσείς που την προδίδετε καθημερινά ευτελίζοντας τις αξίες της και το παρελθόν της.

Πότε ακούσατε την άποψή μου για να δικαιούστε να ξανατοποθετείτε τον εαυτό σας στο απυρόβλητο, καλώντας με να ξεχάσω τις βρωμιές και τα εθνοπροδοτικά τερτίπια σας???
Πότε σεβαστήκατε τη θέση μου για να δικαιούστε επιπρόσθετη ανοχή, σεβασμό, εκτίμηση και βεβαίως την ψήφο μου που χαλβαδιάζετε???
Σε λίγο καιρό θα με προειδοποιήσετε και πάλι ότι η ήδη χρεοκοπημένη χώρα μου ξαναχρεοκοπεί… Θα είναι η βολική σας δικαιολογία για να πάρετε και τα ρέστα ενός λαού που οδηγήσατε στην εξαθλίωση μεα τα συμβόλαια ντροπής και εθνικής ταπείνωσης που υπογράψατε.

Χρεοκοπήστε την λοιπόν και τυπικά αφού είστε ανίκανοι να διαχειριστείτε τον ιδρώτα και το αίμα του λαού της που ρουφάτε σαν αιμοσταγείς βρικόλακες.

Τι κάνατε τόσα χρόνια τις ασφαλιστικές μου εισφορές???
Τι κάνατε τόσα χρόνια το πανάκριβο τίμημα που καταβάλω κάθε φορά στο συνεταιράκι μου την εφορία???
Ποιος με ρώτησε τόσα χρόνια αν μπορούσα να πληρώνω όλα όσα με αναγκάσατε???
Ποιόν ρωτήσατε όταν στέλνετε τα απειλητικά κωλόχαρτα στον Έλληνα πολίτη γιατί τόλμησε να χρωστά στο ΤΕΒΕ ή στην ΕΦΟΡΙΑ που έχετε καταστήσει σύγχρονους δυνάστες του???
Ποιόν ρωτήσατε με τι κόπο και με τι αίμα προσπάθησε να ανταποκριθεί στα καθημερινά χαράτσια που του επιβάλατε???
Ποιόν ρωτήσατε μεγαλόψυχοι της συμφοράς, όταν τολμάτε να χαρίζετε σπίτια στις Κούνεβες δίνοντας εξετάσεις στην ψευτοαριστερή κουλτούρα του τρόμου???
Ποιος το πλήρωσε αυτό το σπίτι???
Ποιος από σας το έβγαλε από την προίκα του για να δικαιούται και να το εκχωρήσει???
Ποιος άδειασε τα ταμεία της χώρας μου, που τώρα τολμάτε γι ακόμη μια φορά να με καλείτε να τα γεμίσω???
Που πήγαν τα λεφτά που τόσα χρόνια σας δίνω με ιδρώτα και αίμα βγαλμένα, για να φτιάχνονται μάγκες τα κατά καιρούς λαμόγια που θρέφει το άθλιο πολιτικό σύστημα που στήσατε και που μοχθείτε να συντηρήσετε με κάθε τρόπο???
Ποιος από σας στήθηκε στο εκτελεστικό απόσπασμα για απιστία σε βάρος της χώρας μου, για το θράσος που είχε να ασελγήσει σε βάρος της κι σε βάρος του ιδρώτα των πολιτών της???
Χρεοκοπήστε την αφού είστε ανίκανοι να ανταποκριθείτε στο ρόλο που σας ανέθεσαν.
Γιατί έπρεπε να χρεοκοπήσετε κι εμένα προκειμένου να θησαυρίσουν οι νταβατζήδες στους οποίους δώσατε όρκους αιώνιας πίστης???

Είτε μια καλύβα έχω, είτε ένα διώροφο, δεν δούλεψα για να το φτιάξω???
Δεν δανείστηκα???
Δεν φορολογήθηκα???
Μου έδωσε κανείς μαύρα χρήματα εμένα???
Βρήκατε τα όνομα μου στο καταστατικό κάποιας αμφιλεγόμενης οφ σορ???
Καταχράστηκα εγώ ή κακοδιαχειρίστηκα έστω μια δραχμή από τα δημόσια ταμεία???
Με ρωτήσατε πόσα πληρώνω κάθε μήνα στην τράπεζα για ένα αυτοκίνητο που τόλμησα να αγοράσω???
Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να φέρεστε με τέτοιο κανιβαλισμό απέναντι στον Έλληνα πολίτη που σας ψήφισε και τον οποίο υποτίθεται ότι εκπροσωπείτε???
Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να σπαταλάτε τον ιδρώτα του για να κάνετε κοινωνική πολιτική προς όφελος του …Μπαγκλαντές και τώρα να μου ζητάτε να χύσω κι άλλο αίμα κι άλλο ιδρώτα για να μη χρεοκοπήσει αυτή η χώρα???

Για ποιόν να τη σώσω από τη χρεοκοπία αυτή τη χώρα??? Για ποιόν???

Τι έδωσε σε μένα αυτή η χώρα που τώρα δια στόματος δικού σας υποτίθεται ότι ζητάει τη σωτηρία της???
Έδωσε σε μένα δωρεάν σπίτι αυτή η χώρα ή το έδωσε στην Κούνεβα???
Έδωσε σε μένα δωρεάν περίθαλψη αυτή η χώρα ή την έδωσε στις Κούνεβες και στους εισβολείς, που εντελώς συμπτωματικά Καμίνηδες και Χρυσοχοϊδηδες ξαναθυμήθηκαν την ύπαρξή τους προσβλέποντας και πάλι στην πολιτική μου εξαπάτηση  ???

Έδωσε σε μένα δωρεάν παιδεία αυτή η χώρα ή έκλεισε και τα τελευταία σχολειά της περιφέρειας για να γεμίσει με λαθρομεταναστόπουλα τα σχολεία της Αθήνας και της υπόλοιπης Ελλάδας που απαιτούν να αποκαθηλώσουν τις σημαίες από τα προαύλια και τα εικονίσματα από τις σχολικές αίθουσες που με τον ιδρώτα μου φτιάξατε (συμπεριλαμβανομένης και της μίζας των εκάστοτε διαπραγματευτών με τους εργολάβους)???

Αυτή η χώρα που σώσατε, δεν είναι η χώρα του τυφλού σχολειού και των μαθητών που λιποθυμούν από ασιτία???
Ποια χώρα να σώσω λοιπόν κι από ποιόν να την σώσω???
Και κυρίως σε ποιόν να την παραδώσω "σωσμένη" από το άθλιο συνάφι σας???

Αυτή τη χώρα έτσι όπως την καταντήσατε αφήστε τη να χρεοκοπήσει. 

Έτσι κι αλλιώς εκεί θα την οδηγήσετε αφού πρώτα με το πρόσχημα της χρεοκοπίας, φροντίζετε να χρεοκοπήσετε παντελώς και τους πολίτες της.

Αφήστε την να χρεοκοπήσει γιατί μόνο έτσι έχουν ελπίδα να σωθούν οι πολίτες της από τα νύχια των συμμοριών που σας στηρίζουν.
Αφήστε τη να χρεοκοπήσει και ν αναλάβει ο λαός την να την αναστήσει από τις στάχτες της, γιατί μόνο στάχτες και ρημάδια, δάνεια και υποθήκες είστε ικανοί ν αφήσετε πίσω σας στο εφιαλτικό διάβα σας από το τιμόνι του τόπου.
Αφήστε την να χρεοκοπήσει λοιπόν πριν πνίξετε και τον τελευταίο της πολίτη στο βούρκο της πολιτικής μπαμπεσιάς σας.
Κι αν αυτός ο λαός αποφασίσει να κάνει πραγματικά κάτι γι αυτή τη χώρα, έχει μονάχα μια επιλογή.

Να βουτήξει μια βρεγμένη σανίδα και να μην αφήσει κολυμπηθρόξυλο όρθιο απ όλους εσάς που το μόνο που ξέρετε είναι να του πίνετε το αίμα και να υποθηκεύετε το μέλλον του στο βωμό της ανομίας και του πιο επικίνδυνου παραλογισμού.

Άθλια τομάρια  που έχετε το θράσος να ζητήσετε και πάλι ψήφο ντροπής, αναξιοπρέπειας, ταπείνωσης και πολιτικής εξαπάτησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου