Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Η τύχη της χώρας στα χέρια εμμονικών και ψυχάκηδων

Μετά την εμμονική γιαγιά Τασία, έρχεται η πρόεδρος της Βουλής να επιβεβαιώσει με τη στάση της πως μια σειρά από τους κορυφαίους αυτής της κυβέρνησης, χρήζουν τουλάχιστον φροντίδας ειδικών επιστημόνων.

Ζωή Κωνσταντοπούλου σε κατάσταση αμόκ: Πάρε μου το αφεντικό σου να σε απολύσει τώρα [ηχητικό]

Ζωή σε κατάσταση αμόκ: Πάρε μου το αφεντικό σου να σε απολύσει τώρα - Απίστευτο επεισόδιο στην Αιδηψό με πρωταγωνίστρια την πρόεδρο της Βουλής. Προπηλάκισε υπάλληλο πρατηρίου υγρών καυσίμων -Απαιτούσε να...
της αλλάξει λάστιχο - «Κυρία μου, δεν είμαστε βουλκανιζατέρ» - «Πάρε το αφεντικό σου, δεν ξέρεις ποια είμαι εγώ». 

Απείλησε δύο γυναίκες που τράβηξαν τη σκηνή με το κινητό τους - Ανοιξε την πόρτα του ΙΧ και πήρε το κινητό τους να δει αν έχουν σβήσει το βίντεο - «Δεν ξέρετε πού έχετε μπλέξει, η βιντεοσκόπηση είναι ποινικό αδίκημα» - Τη γιουχάρισαν πολίτες από άλλα αυτοκίνητα.

Το σκηνικό επαναλήφθηκε και την επόμενη ημέρα, Δευτέρα του Πάσχα, όπου και απαίτησε πάλι να γίνει αλλαγή του ελαστικού. Ο υπάλληλος του πρατηρίου επανέλαβε ότι δεν έχει αυτή τη δυνατότητα. «Δεν μπορούμε να σας αλλάξουμε λάστιχο, δεν έχουμε τα κατάλληλα εργαλεία, δεν είμαστε βουλκανιζατέρ».

  • Η Ζ. Κωνσταντοπούλου έφυγε και επέστρεψε 20 λεπτά αργότερα, προκαλώντας έντονο επεισόδιο. «Δώσε μου τα στοιχεία σου και το τηλέφωνο του αφεντικού σου, ξέρεις ποια είμαι εγώ;» του έλεγε απειλητικά, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες. «Δεν κρύβομαι, γιατί όμως να σας δώσω τα στοιχεία μου; Τι έκανα;» απαντούσε σε υψηλούς τόνους ο υπάλληλος.
  • «Κάτι αγενέστατοι τύποι σαν και σένα καταστρέφουν τον τόπο μας» είπε, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, στον υπάλληλο.
  • «Αγενέστατο να πας να πεις τον άντρα και την οικογένειά σου και όχι εμένα, δεν σου επιτρέπω» απάντησε εκείνος με ένταση.
  • «Δώσε μου τα στοιχεία του τώρα να πάρω το αφεντικό σου» απείλησε η πρόεδρος της Βουλής.
  • «Τι είσαι, μπάτσος είσαι να σου δώσω τα στοιχεία μου; Ερχεσαι δυο φορές τον χρόνο εδώ και το παίζεις Αιδηψιώτισσα; Οτι ενδιαφέρεσαι για το καλό του τόπου;», απάντησε ο υπάλληλος.
Μάλιστα, η πρόεδρος της Βουλής έφτασε στο σημείο να απειλήσει δύο γυναίκες που βρίσκονταν στο βενζινάδικο τυχαία, επειδή κατέγραψαν εικόνες και βίντεο από το επεισόδιο.
  • «Είναι παράνομη η βιντεοσκόπηση, είναι ποινικό αδίκημα, σβήστε τα τώρα» τους φώναζε απειλητικά και τις ανάγκασε να σβήσουν ό,τι είχαν τραβήξει. Μάλιστα, άρπαξε η ίδια τα κινητά των δύο γυναικών για να διαπιστώσει ότι όντως είχαν σβήσει το υλικό.
  • «Διαγράψτε το τώρα, δείξτε μου τι έχετε τραβήξει» έλεγε με ένταση.
To επεισόδιο επιβεβαιώνει και ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου, ενώ μάρτυρες λένε ότι στη σκηνή υπήρχαν και οδηγοί άλλων αυτοκινήτων που γιουχάισαν την πρόεδρο της Βουλής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου