Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΕΧΣ ΞΕΦΥΓ???

Αυτό με ρωτά φίλη αναγνώστρια σε σχόλιο της στο FACEBOOK με τρόπο ομολογουμένως πρόσχαρο και ευρηματικό... 

"Ή εγώ δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλεις να περάσεις ή έχς ξεφύγ!!!" 

Απαντώ λοιπόν...

Γιατί θα πρέπει να έχει ξεφύγει Δήμητρα όποιος προτρέπει πως το κριτήριο της πολιτικής επιλογής πρέπει να είναι οι συνολική πολιτική πρόταση και όχι οι επικοινωνιακές κορώνες???
Φταίω εγώ που κάποιοι ξέχασαν που οδήγησαν ιστορικά οι επικοινωνιακές κορώνες του Ανδρέα Παπανδρέου??? 

Φταίω εγώ που κάποιοι... 


Δεν αντιλαμβάνονται οτι το μνημόνιο είναι εκδήλωση συγκεκριμένης πολιτικής, και όχι το σύνολο αυτης της πολιτικής, που υπηρετεί συγκεκριμένη συμμορία - ομάδα συμφερόντων??? 
Φταίω εγώ που κάποιοι επιμένουν να μην αντιλαμβάνονται πως η πολιτική δεν ανακαλύφθηκε μετά το μνημόνιο αλλά υπήρχε και πριν από αυτό και οδήγησε σ αυτό, και ας την ανακάλυψαν κάποιοι πολύ μεταγενέστερα??? 

Αν φταίω εγώ για όλα αυτά, τότε όντως εγω θα έχω ξεφύγει. Το ζήτημα όμως είναι να μην αποδειχτεί στην πράξη πως εχει ξεφύγει μια κοινωνία ολόκληρη, αν επιμείνει αυτά να μην τα αντιλαμβανεται. 

Την σπρώχνουν να ξεφύγει... Την θέλουν ξεφευγάτη... 

Και ξέρεις γιατί??? Γιατί στο ταμείο όλοι πάνε. Το τίμημα όμως πληρώνεται μετά από την απομάκρυνση. Αυτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου