Η Δημογραφική, ως επιστήμη, ερευνά τους θεμελιώδεις δείκτες πρόβλεψης των παγκοσμίων εξελίξεων, καθώς επίσης και την κατάδειξη ενδεχόμενων μελλοντικών μετρήσεων της εθνικής ισχύος ενός εκάστου κράτους...
του ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΕΡΟΔΙΑΚΟΝΟΥ
(Η ομιλία του μέλους της Π.Γ του ΕΠΑΜ στην Ημερίδα για το μεταναστευτικό - προσφυγικό)
(Η ομιλία του μέλους της Π.Γ του ΕΠΑΜ στην Ημερίδα για το μεταναστευτικό - προσφυγικό)
Είναι προφανές ότι ακραίες δυσμενείς μεταβολές, οδηγούν τόσο την ανθρωπότητα όσο και επί μέρους έθνη σε σοβαρούς κινδύνους, καθ’ όσον οι επιπτώσεις των μεταβολών αυτών είναι δυνατόν να συμπαρασύρουν ευθέως και άλλους βασικούς παράγοντες εθνικής ισχύος, όπως η οικονομία, οι ένοπλες δυνάμεις, η κοινωνική συνοχή κλπ.
Μέσα σ’ αυτή την ζοφερή πραγματικότητα, ερχόμαστε να εξετάσουμε κατά πόσο και σε ποιο βαθμό επενεργούν οι εισερχόμενες μεταναστευτικές ροές, είτε αυτοί είναι...
πρόσφυγες (προερχόμενοι από εμπόλεμες ζώνες) ή παράνομοι οικονομικοί μετανάστες, είτε οτιδήποτε άλλο.
πρόσφυγες (προερχόμενοι από εμπόλεμες ζώνες) ή παράνομοι οικονομικοί μετανάστες, είτε οτιδήποτε άλλο.
Είναι όμως λύση για το δημογραφικό πρόβλημα, η αθρόα εισαγωγή μεταναστών από κάθε γωνιά της υφηλίου, όπως θέλουν να τα παρουσιάζουν οι δύο υπουργοί;
Ας δούμε λοιπόν, αυτή την ιστορία με τον φακό της επιστήμης, αλλά και της πολυχιλιετούς ανθρώπινης ιστορικής καταγραφής και, κυρίως, με τα μάτια της λογικής.
Δύο είναι οι βασικές θεωρίες συνομωσίας που κυριαρχούν στις επιδερμικές αναλύσεις πρώτης ανάγνωσης. α) ότι επιχειρείται πληθυσμιακή αλλοίωση της χώρας μας και της Ευρώπης γενικότερα και β) ότι υπάρχει σχέδιο ισλαμικού εποικισμού. Άλλοι διατείνονται ότι ισχύουν και τα δύο, χωρίς να αντιλαμβάνονται τη διαφορά. Το τραγικότερο όμως, είναι ότι στις παρυφές αυτών των θεωριών εκδηλώνεται και εκτρέφεται ο σύγχρονος ρατσισμός και μια ιδιότυπη ισλαμοφοβία.
Θεωρία πληθυσμιακής αλλοίωσης
Το ιδεολόγημα της πολυπολιτισμικότητας, βασικό εργαλείο της παγκοσμιοποίησης, δεν είναι κάτι καινούργιο. Πρωτοεισάγεται το 1923 από κόμη Ρίτσαρντ Κούντενχοβ-Καλέργκι, ο οποίος, μαζί με τους Ζακ Μοννέ και Γιόζεφ Ρίτινγκερ, υπήρξαν οι βασικοί αρχιτέκτονες της Ε.Ε. Πίσω από τους τρεις και βασικός χρηματοδότης της οργάνωσής τους ο μεγαλοτραπεζίτης Μαξ Βάρμπουργκ, ο οποίος προσέφερε 60.000 χρυσά μάρκα για να βοηθήσει το «κίνημα» να ξεπεράσει τις δυσκολίες του τα πρώτα τρία χρόνια της δράσης του.
Ο Καλέργκι λοιπόν, δεν περιορίζεται στην εγκαθίδρυση της «Πανευρώπης» του, όπως την ονομάζει, αλλά υπεισέρχεται και στην ανάγκη «εκκόλαψης» ενός νέου τύπου Ευρωπαίου, μια φυλή μιγάδων, που θα προκύψει μετά από συνεχείς και αλλεπάλληλες διασταυρώσεις μεταξύ παλαιών Ευρωπαίων και φερμένων Αφρικανών και Ασιατών.
Ακόμα και οι προαναφερόμενες δηλώσεις των δύο υπουργών, καθώς και ανάλογων άλλων σχολίων αρκετών κυβερνητικών παραγόντων –μέχρι και παροτρύνσεις, να κάνουμε παιδιά με τους μετανάστες ακούσαμε- δημιουργούν ένα κλίμα καχυποψίας, Είναι όμως αυτό αρκετό για να τεκμηριωθεί μια τέτοια προοπτική;
Βεβαίως και υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα με την λάθρα μεταγωγή στην Ευρώπη -και στην Ελλάδα ειδικότερα- εκατομμυρίων εξαθλιωμένων ανθρώπων από τα πέρατα του κόσμου. Άλλο πράγμα όμως αυτό και άλλο να φαντασιωνόμαστε την ύπαρξη ενός φανταστικού εργαστηρίου γενετικής που «κατασκευάζει» ανθρώπινες φυλές.
Κλασικό παράδειγμα ο μεσογειακός χώρος, όπου μία κοινή φυλή (η Πελασγική ή Ιαπετική) διεσπάρη σε όλες τις παράκτιες περιοχές, όπου αναπτύχθηκαν τόσα και τόσα έθνη. Το ίδιο και με την Σλαβική, που αναπτύχθηκε στην βαλκανική και την Ανατολική Ευρώπη. Ή την Γοτθική, από την οποία προέρχονται τα έθνη της κεντρικής και Βορείου Ευρώπης.
Αντιθέτως, όπου επιχειρήθηκε βίαιη, ή έστω εξ ανάγκης συγκατοίκηση διαφορετικών εθνών, το αποτέλεσμα ήταν πόλεμοι, πόλεμοι και ξανά πόλεμοι. Παραδείγματα, άπειρα. Κλασικότερο εκείνο της Παλαιστίνης, όπου εδώ και 3.500 χρόνια ο πόλεμος μεταξύ Φιλισταίων και Εβραίων δεν λέει να κοπάσει.
Ισλαμικός εποικισμός
Η άλλη θεωρία συνομωσίας που ευδοκιμεί τελευταία είναι εκείνη του ισλαμικού εποικισμού. Το ακούσαμε και σήμερα, σ’ αυτήν εδώ την ημερίδα. Και παράλληλα ακούσαμε –και μάλιστα όλοι συμφωνούμε σ’ αυτό- ότι οι άνθρωποι αυτοί σύρονται εδώ και στοιβάζονται με το ζόρι. Πώς συμβιβάζονται αυτά τα δύο; Ή το ένα μπορεί να συμβαίνει ή το άλλο.
Διότι, τι σημαίνει εποικισμός; Σημαίνει ότι από κάπου εκπορεύεται. Κάπου οργανώνεται. Από κάποιο ισλαμικό κέντρο, αφού είναι ισλαμικός αυτός ο εποικισμός. Ποιο ισλαμικό κέντρο; Που εδρεύει αυτό; Στη Συρία; Στο Ιράκ; Στο Πακιστάν ή στο Αφγανιστάν; Μα αυτά τα κράτη είναι διαλυμένα και πασχίζουν να μαζέψουν τα κομμάτια τους. Ή μήπως οι γειτονικές χώρες; Η Ιορδανία και ο Λίβανος; Που αποτελούν από μόνες τους ένα καζάνι που βράζει, με πάνω από 1.400.000 πρόσφυγες στους καταυλισμούς της πρώτης και άλλα 1.200.000 στην δεύτερη; Και μη μου πει κάποιος, η Τουρκία. Εκεί κι αν υπάρχει πρόβλημα! Πάνω από 3.000.000 πρόσφυγες και μετανάστες καταυλίζονται στα δυτικά παράλιά της. Άντε να δούμε ποιος μπορεί να διαχειριστεί αυτό το πρόβλημα.
Και είναι και κάτι ακόμα. Αν πράγματι υφίσταται οργανωμένος ισλαμικός εποικισμός, τότε γιατί όλοι αυτοί θέλουν να φύγουν; Αφού έρχονται, υποτίθεται, για να εποικήσουν τη χώρα. Γιατί στοιβάζονται κατά χιλιάδες στα βόρεια σύνορά μας, επιχειρώντας να «σπάσουν» τα συρματοπλέγματα και να περάσουν στην Ευρώπη; Γιατί τόσος αναβρασμός στα στρατόπεδα συγκέντρωσης όπου τους έχουμε εγκλωβίσει; Να φύγουν θέλουν οι άνθρωποι. Να απελευθερωθούν.
Διαίρει και βασίλευε
Υπάρχει στόχευση σ’ αυτή την ιστορία; Βεβαίως και υπάρχει! Μόνο που αυτή δεν έχει να κάνει ούτε με πλανητικά βιολογικά χωνευτήρια δημιουργίας φυλών, ούτε με ισλαμικούς εποικισμούς. Είναι απείρως χειρότερη!
Επιτρέψτε μου λοιπόν, για να πιάσουμε το πρόβλημα από τη ρίζα του, να πάμε πίσω, πολύ πίσω στην ιστορία, εκεί όπου εκπονείται για πρώτη φορά το δόγμα «διαίρει και βασίλευε». Διότι αυτό το δόγμα, ως μέθοδος καθυπόταξης των εθνών, επινοήθηκε πολύ νωρίτερα απ’ ότι νομίζουμε σήμερα. Πολύ πριν από τους Ρωμαίους, τους Βρετανούς και τους Αμερικάνους, πρώτος ο Αβραάμ εισάγει αυτή την μέθοδο και μάλιστα καθ’ υπόδειξη του ίδιου του Θεού.
Διαβάζουμε λοιπόν στην Π.Δ. μια άκρως ενδιαφέρουσα στιχομυθία μεταξύ Θεού και Αβραάμ. Κατεβαίνει, λέει, ο Θεός και υπόσχεται στον Αβραάμ ότι θα δώσει κληρονομιά σ’ αυτόν και το σπέρμα του την γη που εκτείνεται από τον Νείλο ποταμό, μέχρι τον Ευφράτη. Ο Αβραάμ απορεί. Μα πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό; Αυτή η περιοχή ήδη κατοικείται από άλλους λαούς και έθνη. Πώς θα τους καταβάλω; Με ποιο τρόπο; Και του απαντάει ο Θεός: [Προσέξτε, εδώ είναι το ζουμί]
«Λάβε ένα μοσχάρι τριών ετών, μια κατσίκα τριών ετών, ένα κριάρι τριών ετών, ένα τρυγόνι και ένα περιστέρι και διαμέλισέ τα στα δύο, τοποθετώντας το κάθε κομμάτι έναντι του άλλου. Παρέμεινε στον τόπο της σφαγής, περιμένοντας την κάθοδο των ορνέων, όπου μαζί και σε συνεργασία μαζί τους κάθισε και κατασπάραξε τα πτώματα».
Ο εχθρός, δηλαδή οι λαοί και τα έθνη της Γης, πρέπει να είναι εσαεί διχασμένοι, τουτέστιν ευάλωτοι στα άνομα σχέδια των εξουσιαστών. Σπείρε την διχόνοια στους λαούς, στρέψε τον ένα εναντίον του άλλου, διέρρηξε την κοινωνική τους συνοχή, τσάκισε τη δύναμη και το ενδεχόμενο σθεναρής αντίστασης.
Αυτήν ακριβώς την μέθοδο καθυπόταξης, ακολουθούν έκτοτε όλες οι αυτοκρατορίες μέχρι σήμερα. Με μια διαφορά. Όλες εκείνες οι αυτοκρατορίες εδράζονταν γεωγραφικά σε κάποιο κράτος. Σήμερα όμως κυοφορείται μια νέου τύπου αυτοκρατορία. Μια αυτοκρατορία ανεθνική. Που κατευθύνεται, όχι από κάποιο συγκεκριμένο έθνος. Αλλά από μια διεθνή σπείρα απάτριδων καταδειναστευτών. Αυτή η αυτοκρατορία, η «Νέα Τάξη Πραγμάτων», όπως αυτοπροσδιορίζεται, ή παγκοσμιοποίηση, δεν έχει ανάγκη ύπαρξης συγκροτημένων κρατών. Ίσα-ίσα που τα απεχθάνεται. Τα βλέπει ως εμπόδιο στην παντοκρατορία της.
Από την άλλη μεριά οι στοχευμένοι πόλεμοι και η διάλυση κρατών, δημιουργούν όλα εκείνα τα στίφη εξανδραποδισμένων ανθρώπων (προσφύγων και μεταναστών), για να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως ως γεωστρατηγικό όπλο διάρρηξης της κοινωνικής συνοχής και των υπολοίπων κρατών.
Ας πάψουμε λοιπόν να τα βάζουμε με την πέτρα που μας ήρθε στο κεφάλι και να δούμε ποιος μας την πέταξε και γιατί μας την πέταξε. Και, για να πάμε ξανά σ’ εκείνη την παραστατική εικόνα με τα διαμελισμένα πτώματα, έλεος πια με εκείνους που τα βάζουν με το άλλο τους μισό. Έλεος!
Πραγματικός μας εχθρός, είναι ο διαχρονικός Αβραάμ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου