Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Λαπαβίτσας: Έχω εισηγηθεί συντεταγμένη επιστροφή στη δραχμή, όχι αυτό το χάος

Τον επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤΜάριο Ντράγκι κατέστησε υπεύθυνο για το κλείσιμο των τραπεζών ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Λαπαβίτσας, μιλώντας την Τετάρτη στην βραδινή τηλεοπτική εκπομπή του Mega...
Λαπαβίτσας: Έχω εισηγηθεί συντεταγμένη επιστροφή στη δραχμή, όχι αυτό το χάος!
«Τις τράπεζες δεν τις κλείσαμε εμείς, τις τράπεζες τις έκλεισε ο κ. Ντράγκι», ανέφερε, σημειώνοντας πως ο επικεφαλής της ΕΚΤ ήταν...
αυτός που «έκοψε τη ρευστότητα ως μη όφειλε».

Ο κ. Λαπαβίτσας κατηγόρησε τον Μάριο Ντράγκι ότι παίζει έναν πολιτικό ρόλο αυτή τη στιγμή και τόνισε ότι «όφειλε να αφήσει τη δημοκρατική διαδικασία να εξελιχθεί» και ότι «δεν θα έχανε τίποτα αν το άφηνε να κρατήσει άλλες 4-5 μέρες, δεν θα χρεοκοπούσε η ΕΚΤ».
Υποστήριξε ακόμη ότι «η ελληνική κυβέρνηση έχει κάνει τα πάντα για να πετύχει συμφωνία και οι απέναντι έχουν κάνει τα πάντα για να μην επέλθει συμφωνία».
Ερωτηθείς πότε θα ανοίξουν οι τράπεζες απάντησε ότι ο προγραμματισμός είναι να ανοίξουν στις 7 Ιουλίου.
Για την άποψή του περί δραχμής ο κ. Λαπαβίτσας είπε:
"Εγώ έχω μια άποψη, την έχω τεκμηριώσει, την έχω καταθέσει και έχω ακούσει τα εξ αμάξης για αυτήν. Η άποψη αυτή περί δραχμής, συντεταγμένης, οργανωμένης, με σύστημα και συζήτηση – συμμετοχή του κόσμου για επιστροφή στη δραχμή, δεν είναι αυτό που γίνεται σήμερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου