Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

ΛΥΓΕΡΕΣ ΚΑΡΥΩΤΟΠΟΥΛΕΣ ΣΕ ΡΕΣΙΤΑΛ ΑΠΥΘΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ ΑΟΖολογίας

ΣΚΥΛΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΙ ΣΚΥΛΟΤΡΟΦΗΣκαρφίζονται ότι μαλακία τους κατέβει στη καρδάρα, για να προκαλούν αίσθηση. — Στενότατοι οι δεσμοί με τους σωτήρες Σώρρα και Λαμπράκη. — Σχετική υπόδειξη ξένης ανάρτησης, μου έγινε από φίλο...

«ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ; ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ;»

Έτυχε να έχω διαβάσει ορισμένα θέματα για την ΑΟΖ, έχω και τις βάσεις τόσο από το Οικονομικό Λύκειο, αλλά και από τη Νομική, και βάσει αυτών, έχω αναρτήσει θέματα, κοντράροντας τις Λυγερές και Καρυώτικες θεωρίες. Επίσης, παρά τις συμβουλές του γιατρού να μη συγχίζομαι γιατί χαλούν τα χάπια μου, όπου βλέπω καμιά μαλακία άσχετου, βάζω σχόλιο τις αντίθετες απόψεις μου, αλλά και την οργή μου. εναντίον των κοπριτών, που...
Πετούν ξεκάρφωτα μια γενική άποψη ενός πανεπιστημιακού, και από εκεί και μετά, αρχίζουν τα σενάρια καταστροφής για την έλευση των σωτήρων. 
Αγουροξυπνημένος από τον μεσημεριανό ύπνο, (ΝΑΙ ΡΕ…. είμαι αντιστασιακός και τολμώ να έχω δικαίωμα στον ύπνο μου), μια και δυο γράφω τη παρακάτω απάντηση, χωρίς να καταλαβαίνω (όπως πάντα) ποια πλήκτρα πατώ και τι γράφω: 

ΤΙ ΝΑ ΑΛΗΘΕΥΕΙ??? ΕΧΩ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΟΖ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ….IQ ΤΟΥΣ.

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΟΖ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ, ή και ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΟΖ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.

Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΗΣ ΑΟΖ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΥΠΕΚΦΥΓΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗΣ ΤΗΣ ΑΟΖ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΗΘΕΙ, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ. ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΩΣ ΟΜΟΡΑ ΚΡΑΤΗ. 

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΟΙ ΚΑΡΥΩΤΗΣ ΚΑΙ ΛΥΓΕΡΟΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΛΜΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ, ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ, ΕΝΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ. 

ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗ ΜΠΑΡΟΥΦΑ. Η ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ, ΕΙΤΕ ΚΗΡΥΧΘΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ. ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ??? ΟΤΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗΣ ΤΟΥ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ??? 

ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ??? ΚΙ΄ ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ, ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΟΖ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ??? ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ??? 

ΟΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΓΩ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΑ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΟΖ, ΕΝΩ ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΟΤΣΙΑ, ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΣΤΑ 12 ΜΙΛΙΑ!!!

ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΟΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ, ΟΥΤΕ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΟΖ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ??? ΚΑΙ ΤΙ ΣΟΪ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ??? Ο ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΟΤΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ. 

ΑΟΖωολόγοι και Θαλαμοφύλακες της END συχνάζουν στις ίδιες λέσχες παραγωγής σωτήρων!!! Στους αρχαιολογικούς χώρους (π.χ.) στο Σούνιο ή στη Κρήτη ρε βλαχαδερά, δεν αναπτύσσουν οικονομική δραστηριότητα??? 

ΚΟΠΡΙΤΕΣ. Σε ποιους μιλάτε ρε, και λέτε, ότι η ανακήρυξη αρχαιολογικού χώρου, σημαίνει αυτόματη διακοπή οικονομικής δραστηριότητας??? 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου