Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΒΡΩΜΙΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ απαιτεί ένα ατελεύτητο πινγκ πονγκ «πληροφόρησης» με στόχο τον επιμερισμό των ευθυνών στους υπηρεσιακούς παράγοντες για το «θάψιμο» της περιβόητης λίστας.


Τα πράγματα όμως είναι απλούστερα και οφείλουμε να τα λέμε με τα όνομά τους. Από την άποψη αυτή οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι…

1.Η αξιοποίηση της περίφημης λίστας ή το θάψιμό της αντίστοιχα είναι μια υπόθεση πρωτίστως πολιτική…

2.Οι πρωταγωνιστές που μεθόδευσαν την αποσιώπηση του προβλήματος (και δεν είναι το μόνο που έχει αποσιωπηθεί) είναι πολιτικά πρόσωπα…


3.Καμία ανεπάρκεια, ολιγωρία ή ακόμη και απροθυμία υπηρεσιακών παραγόντων όπως του κ Διώτη δεν μπορεί και δεν είναι ισχυρότερη από τη βούληση των πολιτικών προσώπων και δη των πολιτικών προϊσταμένων του…

Επομένως…
Η μεθόδευση της απόκρυψης, αγγίζει ευθέως τους πολιτικούς προϊσταμένους του υπουργείου οικονομικών και φυσικά το ίδιο το πρωθυπουργικό περιβάλλον. Και φυσικά…

Κυρίαρχο ειδικό βάρος σ αυτή τη δόλια προσπάθεια, δεν έχει το μη νομότυπο αναφορικά με τον τρόπο κτήσης της λίστας, αλλά το πραγματικό της περιεχόμενο, τα πρόσωπα δηλαδή που συμπεριλαμβάνονται σ αυτήν και οι ευθύτατη η παράπλευρη διασύνδεσή τους με το ίδιο το χρεοκοπημένο πολιτικό προσωπικό της χώρας.

Οποιαδήποτε επομένως απόπειρα επιμερισμού των ευθυνών που είναι πολιτικές, σε υπηρεσιακούς παράγοντες, δεν αποσκοπεί στην αποκάλυψη αλλά στη συγκάλυψη της αλήθειας, που όλα δείχνουν πως αποτελεί μπαρουταποθήκη στα θεμέλια του σάπιου πολιτικού συστήματος της διαπλοκής και της άθλιας λοβιτούρας.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου