Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

"ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ" ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ - Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΑΝ.ΕΛ

Η Μαρία Κόλλια Τσαρουχά και ο Παύλος Χαϊκάλης αφήνουν όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά - «Θα μπορούσε να αλλάξει η στάση μου αν υπάρχει κάτι συνταρακτικό», είπε η βουλευτής των ΑΝΕΛ κα Τσαρουχά - «Εχουμε αποφασίσει να μην ψηφίσουμε Πρόεδρο Δημοκρατίας, όμως δεν ξέρω τι γεγονότα θα υπάρξουν αύριο», δήλωσε ο Παύλος Χαϊκάλης...

http://www.newsit.gr/files/Image/2014/12/11/resized/2064166_533_355.jpg

Δυο βουλευτές του κόμματος του Πάνου Καμμένου, με διαφορά λίγης ώρας άφησαν ανοικτό το ενδεχόμενο να αλλάξουν στάση στην ψηφοφορία για Πρόεδρο της Δημοκρατίας, παρά τα όσα έχουν αποφασίσει οι ΑΝΕΛ. Η κα Κόλλια Τσαρουχά και ο Παύλος Χαϊκάλης δεν δίστασαν να πουν ότι...
αν κρίνουν ότι η κατάσταση απαιτεί αλλαγή στάσης θα ψηφίσουν "ναι" για Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Η βουλευτής των ΑΝΕΛ και αντιπρόεδρος της Βουλής Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, μιλώντας στο Νίκο Ευαγγελάτο και στα Παραπολιτικά 90,1,  είπε ότι στην Βουλή υπάρχουν πολλοι συνάδελφοί της που προσπαθούν να την πείσουν να αλλάξει στάση με την συζήτηση και όταν ρωτήθηκε για θέμα "κουμπαρά" είπε: «Δεν υπάρχει για εμένα κουμπαράς σε καμια περίπτωση».

Ωστόσο, αμέσως μετά και όταν ρωτήθηκε σε ποιά περίπτωση θα άλλαζε στάση είπε: «Θα μπορούσε να αλλάξει η στάση μου αν υπάρχει κάτι συνταρακτικό. Μια εθνική υπόθεση, ένας εθνικός κίνδυνος, αυτό για εμένα θα ήταν ένας προβληματισμός ιδιαίτερος. Έχω κι εγώ τα συνειδησιακά μου».

Και συνέχισε: «Εγώ είμαι αποφασισμένη να μην ψηφίσω Πρόεδρο, αλλά ο πολιτικός χρόνος είναι πολύ μεγάλος, Ωστόσο, εγώ είμαι αποφασισμένη με τις παρούσες συνθήκες και μετ' επιτάσεως το λεω να μην ψηφίσω Πρόεδρο».

Η κα αντιπρόεδρος της Βουλής, αναφερόμενη στις πιέσεις που δέχεται είπε: «Δεν θα με πείσουν αυτή την στιγμή οι παρεμβάσεις που επιδιώκονται. Δεν αφήνω κανένα παράθυρο ανοικτό αλλά επειδή είμαι ειλικρινής σας λέω την καθαρή μου σκέψη. Ο πολιτικός χρόνος είναι πολύς».

Λίγη ώρα αργότερα ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Παύλος Χαϊκάλης, άφησε επίσης ανοικτό το ενδεχόμενο να αλλάξει στάση και να ψηφίσει τελικά για Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

«Δεν είναι θέμα προσώπου. Έχουμε πάρει μια απόφαση, στο Συνέδριο και στην συνεδρίαση της Κ.Ο. ότι δεν θα ψηφίσουμε Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Δεν ξέρω όμως τι γεγονότα θα υπάρξουν αύριο. Μπορεί να γίνει πόλεμος, μπορεί να αδειάσουν από χρήματα τα ΑΤΜ. Η συμπαγής μέχρι τώρα Κοινοβουελυτική Ομάδα των ΑΝΕΛ έχει αποφασίσει όχι. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει η στάση. Αυτό θα το αποφασίσουν τα όργανα. Παρότι οι μέρες είναι κοντά, πάντα αφήνεις μια παράμετρο γιατί θέλω να έχω αξιοπιστία στο λόγο μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου