Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ

Μετά απο τη τόση φασαρία που έκανε η κατοχική κυβέρνηση Σαμαρά και πρώην Τούρκογλου για το επίδομα θέρμανσης, υποψιάζεται κανείς ότι θέλει να στρέψει τον Ελληνικό λαό πρός την αγορά πετρελαίου αντί πρός τη χρήση ξυλόσομπας...

Όπως θα ξέρετε στην Ελλάδα κυκλοφορούν τρία είδη πετρελαίου: το πετρέλαιο κίνησης, το πετρέλαιο θέρμανσης και το ναυτιλιακό. Το πετρέλαιο κίνησης έχει 0.001% θείο, σε αντίθεση με το πετρέλαιο θέρμασης και το ναυτιλιακό που έχουν 0.1% θείο ως μέγιστη περιεκτικότητα.
Το ναυτιλιακό πετρέλαιο λόγω μη φορολόγησης των εφοπλιστών έχει περίπου τη μισή τιμή απο το πετρέλαιο θέρμανσης.
Η κύρια διαφορά ανάμεσα στο πετρέλαιο θέρμασης και στο πετρέλαιο της ναυτιλίας είναι το χρώμα. Το πρώτο είναι χρώματος κόκκινου και το δεύτερο...
Eίναι χρώματος μαύρου. Πρίν διατεθούν και τα δύο, τους δίνεται χρώμα με τη προσθήκη ουσιών είτε στα διϋλιστήρια είτε στις εγκαταστάσεις των εταιρειών εμπορίας τους.

Σημειώστε ότι τα ποντοπόρα πλοία μπορούν να αποκτήσουν χωρίς όριο όσο ναυτιλιακό πετρέλαιο χρειάζονται σε αντίθεση με άλλους χρήστες για τους οποίους υπάρχει όριο.
Η κομπίνα στην οποία αναφερόμαστε είναι η πώληση του ναυτιλιακού πετρελαίου ως πετρελαίου θέρμανσης, απο εταιρείες εμπορίας που γίνονται, όπως λέγεται, με τροφοδοσία και κάλυψη γνωστών εφοπλιστών. Αναφέρεται ότι το ποσοστό του πετρελαίου της ναυτιλίας που χρησιμοποιείται ως πετρέλαιο θέρμανσης φτάνει το 20%. Αυτό δεν είναι κάτι που ανακαλύψαμε εμείς. Είναι γνωστό στη μνημονιακή κυβέρνηση απο χρόνια, όπως και η νοθεία καυσίμων στο στρατό.
Δυστυχώς παρότι το πρόβλημα είναι τεράστιας έκτασης και παρότι είναι εύκολα διακριτό σε ποιά σημεία της διακίνησης του πετρελαίου θέρμασης προς τον τελικό καταναλωτή μπορεί να συμβεί η αλλαγή “ταυτότητας” του πετρελαίου δεν έχει συλληφθεί κανένας γνωστός εφοπλιστής.
Είναι σαφές ότι στο υπ. Δημόσιας Τάξης δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, για να μη πούμε ότι δεν αποκλείεται πολλοί εκεί μέσα να συνεργάζονται με τους λαθρεμπόρους. Είναι αδιανόητο να μην έχει συλληφθεί κανένας μεγαλοεφοπλιστής μέχρι τώρα αφού είναι γνωστό σε ποιά σημεία της κατανάλωσης και πως γίνεται η κομπίνα. Οι Noνοί του κυκλώματος φαίνεται ότι παραμένουν άπιαστοι.

Το θέμα όμως έχει και άλλη μια όψη. Το καρτέλ Βαρδινογιάννη και Ελληνικά Πετρέλαια-Λάτση. Σε σχέδιο  έκθεσης του ΔΝΤ, που αποκαλύφθηκε απο την εφημερίδα WallStreet Journal και στο οποίο περιγράφονται οι στρεβλώσεις της Ελληνικής αγοράς καυσίμων απο το εν λόγω καρτέλ που επιβαρύνει τον Ελληνα καταναλωτή κατά 1 δις ευρώ το χρόνο, προτείνεται η "απελευθέρωσή" της Ελληνικής αγοράς καυσίμων για να υπάρξει ανταγωνισμός προς όφελος του Ελληνα καταναλωτή. Η πρόταση αυτή του ΔΝΤ που έγινε το 2012 ακολούθησε μια παρόμοια πρόταση που είχε γίνει απο την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού το 2006! Το 1 δις ευρώ επιβάρυνση επιβεβαιώνει και το γεγονός ότι στην Ελλάδα τα διυλιστήρια έχουν τα μεγαλύτερα κέρδη στην Ευρωζώνη!
Μέχρι σήμερα τίποτα δεν έχει αλλάξει στην αγορά καυσίμων ενώ τα πολλά services των αυτοκινήτων αποδεικνύουν τη κακή ποιότητα των καυσίμων που παράγονται στην Ελλάδα.
Οι εφοπλιστές που διαφαίνεται ότι είναι πίσω απο αυτά που συμβαίνουν στην εμπορία καυσίμων έχουν πολλούς υποστηρικτές σε όλο το πολιτικό φάσμα και φαντάζομαι ότι αυτό δεν γίνεται με το αζημίωτο.

Οι εφοπλιστές δεν φτάνει που δεν πληρώνουν τα 15 δις ευρώ φόρους το χρόνο που θα έπρεπε να πληρώνουν όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες, δεν φτάνει που δεν φτειάχνουν με διάφορες δικαιολογίες πλοία στην Ελλάδα, οικονομάνε και απο τα πετρέλαιο θέρμασης. Η χώρα κακώς λέγεται “Μπανανιστάν”. “Εφοπλιστάν” έπρεπε να λέγεται.
Τη τελευταία χρονιά μειώθηκe πολύ to εισόδημα των εφοπλιστών απο τη πώληση του πετρελαίου θέρμανσης λόγω της χρήσης ξυλόσομπας. Η κυβέρνηση ανέλαβε να επιδιορθώσει το “πρόβλημα” πιέζοντας τη Τρόικα να δεχτεί να δοθεί το επίδομα θέρμανσης παράλληλα αντιμετωπίζει το πρόβλημα του καρτέλ και τη λαθρεμπορία καυσίμων με περιστασιακές ανακοινώσεις περί επερχομένων ελέγχων. Τρίχες…

Πράγματι οι ξυλόσομπες δημιουργούν πρόβλημα με τη δημιουργία αιθαλομίχλης όταν συμβεί αναστροφή θερμοκρασίας αλλά το πρόβλημα επιλύεται με τη χρήση φίλτρων, για τα standards των οποίων μετά ένα χρόνο δεν έχει ακόμη πάρει θέση η εκτός των άλλων ανίκανη κατοχική κυβέρνηση.
Η λαθρεμπορία καυσίμων φαίνεται όμως ότι προχώρησε και μέσα στο στρατό, όπου όπως αποδείχτηκε σε πολλές αναφορές το παραλαμβανόμενο πετρέλαιο του στρατού ήταν νοθευμένο θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την πολεμική ικανότητα ταν αρμάτων μάχης, των οχημάτων κλπ αλλά και δημιουργώντας μεγαλύτερες ανάγκες στη συντήρησή τους επιβαρύνοντας το κόστος.
Δεν άκουσα μέχρι στιγμής η κυβέρνηση να έχει ανακαλύψει ποιοί έκαναν τη δολιοφθορά στα καύσιμα του στρατού και αυτή η περίεργη αργοπορία της κυβέρνησης οδηγεί τον καθένα στο συμπέρασμα ότι υπάρχει διαπλοκή. Το θέμα της αποκάλυψης των ενόχων είναι πολύ σοβαρό και στο μέλλον η κυβέρνηση θα αντιμετωπίσει αναγκαστικά τη κατηγορία της εσχάτης προδοσίας. Το ίδιο όμως αφορά και την αντιπολίτευση, αφού σιωπή σημαίνει συμμετοχή και συνενοχή… Το “δεν ξέρω”, “δεν άκουσα”, “δεν είδα” δεν ισχύει απο τη στιγμή που για το θέμα αυτό βουίζει επι χρόνια όλο το διαδίκτυο.

Στη συνέχεια, σας παραθέτω μια παρουσίαση που βρήκα στο διαδίκτυο, η οποία εξηγεί αρκετά κατατοπιστικά πως γίνεται ο έλεγχος καυσίμων στην Ελλάδα απο ένα Χημικό Εργαστήριο.


Ακολουθεί το ΦΕΚ Β 484/2001  στο οποίο εξηγούνται οι προδιαγραφές του Πετρελαίου Θέρμανσης.

Όπως παρατηρείτε η εξέταση της χημικής σύστασης ενός πετρελαίου δεν απαιτεί ιδιαίτερες συσκευές μεγάλης αξίας (που πράγματι υπάρχουν για ταχεία ανίχνευση) και γίνεται με μεθόδους Αναλυτικής Χημείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου