Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ ΑΝΟΙΞΕ - ΚΙ ΑΣ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΟΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ

Η μοναδική κυβερνητική ενασχόληση έχει να κάνει με το “πως θα καλμάρει ο Βενιζέλος”, “πως δεν θα δώσει συνέχεια ο Αβραμόπουλος” και “πως θα χειριστούμε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για εξεταστική επιτροπή”. Μέχρι εκεί...


Το θέμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και των υποβρυχίων 214 άνοιξε για τα καλά και όπως φαίνεται δεν πρόκειται να κλείσει όσες ανακοινώσεις κι αν βγουν από τη κυβέρνηση.
Και δεν θα κλείσει για έναν απλούστατο λόγο πέρα από τις πολιτικές κομματικές στρατηγικές και καιροσκοπισμούς: Η συμφωνία Βενιζέλου του 2010 όχι μόνο απέτυχε να...
Δώσει μια διέξοδο στο θέμα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά αλλά αντιθέτως περιέππλεξε το ζήτημα ακόμη περισσότερο.
Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές έχουν κλείσει! Και το τυπικό τέλος είναι θέμα χρόνου να ανακοινωθεί, αφού κανείς μα απολύτως κανείς δεν ασχολείται!

Η μοναδική κυβερνητική ενασχόληση έχει να κάνει με το “πως θα καλμάρει ο Βενιζέλος”, “πως δεν θα δώσει συνέχεια ο Αβραμόπουλος” και “πως θα χειριστούμε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για εξεταστική επιτροπή”. Μέχρι εκεί.


Η μοναδική κυβερνητική ενασχόληση έχει να κάνει με το “πως θα καλμάρει ο Βενιζέλος”, “πως δεν θα δώσει συνέχεια ο Αβραμόπουλος” και “πως θα χειριστούμε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για εξεταστική επιτροπή”. Μέχρι εκεί.

Η ουσία του προβλήματος δεν συγκινεί! Τα υποβρύχια 214 που όλοι μας πληρώσαμε πάνω από 2 δις “σαπίζουν” με κόστος ζημιών που πολύ σύντομα θα αγγίξει και θα ξεπεράσει τα 100 εκατόμμυρια!
1300 εργαζόμενοι για τους οποίους υποτίθεται έγινε όλη η φασαρία το 2010 και για την εξασφάλιση των οποίων δώσαμε τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά στο Σάφα, είναιι απλήρωτοι εδώ και 19 μήνες.

Κανείς δεν εξετάζει πια ούτε καν σενάρια λύσης για την κρίση που απειλεί να χαθούν δισεκατομμύρια Ελλήνων φορολογουμένων.
Πέρα από τα ουσιώδη υπάχουν και οι πολιτικές - κομματικές στρατηγικές που πλέον δεν θα επιτρέψουν να κλείσει έτσι απλά το θέμα Ναυπηγεία -Υποβρύχια.
•Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει βρει ένα αδύναμο σημείο στη συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου και δεν προκειται να εγκαταλείψει εύκολα τη στόχευσή του σ΄ αυτό.
•Και τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης έχουν “προσχωρήσει” σ΄ αυτή τη λογική. Ο Πάνος Καμμένος των Ανεξάρτητων Ελλήνων εμφανίστηκε λάβρος και δικαιωμένος.
Όσο κι αν η κυβέρνηση θα προσπαθήσει να αποφύγει το θέμα Ναυπηγεία-Υποβρύχια είναι δεδομένο ότι πρέπει να δώσει απαντήσεις:

•Στηρίζει η ΝΔ τη συμφωνία του 2010 την οποία ως αντιπολιτευση δεν ψήφισε; Κι αν ναι γιατί; Την θεωρεί επιτυχημένη;
•Τι έχει πράξει στον ένα και πλέον χρόνο που ασκεί την εξουσία για το θέμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά; •Το ΠΑΣΟΚ και ο πρόεδρός του εξακολουθούν να θεωρούν την συμφωνία επιτυχία; Η αναγνώριση του λάθους δεν είναι ντροπή. Και ίσως να είναι μια καλή αρχή για την αναζήτηση λύσης έστω κι αυτή την ύστατη ώρα.
Το κουρί της Πανδώρας άνοιξε στον Σκαραμαγκά . Και δεν μπορεί κανείς να παριστάνει ότι δεν το έχει καταλάβει. Το περιεχόμενό του δεν μπορεί να αφήσει κανενα αδιάφορο, όσο κι αν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σφυρίζουν αδιάφορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου