Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΗΤΩΝ (Το κέρατό μου...)

ΣΩΡΡΑΣ ΑΡΤ -ΜΗΝΥΣΗ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑΑΠΑΝΤΑ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ (από Μάκη σε Μάκη πηγαίνει!!!) — Οι κόκκινες επισημάνσεις είναι του Μπαρμπανίκου. Όλο το κείμενο είναι τα λόγια του χαμένου φιλανθρώπου!!!…

ΣΩΡΡΑΣ:  Δεν καταλάγιασε ποτέ η ελπίδα σε μας. Ίσα-ίσα που αυτό παίρνει σάρκα και οστά. Περιμέναμε τις αντιδράσεις της κυβέρνησης, δεν θα δεχόταν ποτέ να πάρει τα ομόλογα. Αποτέλεσμα ήταν ότι μπήκαμε σε μια άλλη λογική, έχουν γίνει από μέρους μας κινήσεις και με τις μηνύσεις μας και στο νομικό και στο θεσμικό κομμάτι αλλά και στο λαϊκό κομμάτι. Ο κόσμος έχει αρχίσει και καταλαβαίνει, παλεύοντας σε αδιέξοδες συνθήκες με τους προδότες, τους προβοκάτορες, ακόμη και με τους αμφισβητίες…


Ομολογία Πυθιακής Θολούρας στα Σχέδιά του:  
Υπήρξε ένα σχέδιο να..… γκρεμιστεί πριν ακόμα ….γεννηθεί το παιδί, γιατί αν γεννιόταν θα είχαν πάρα πολλά προβλήματα.
Η κυβέρνηση αδιαφόρησε γιατί ήταν ένα μεγάλο κομμάτι, οι όροι. Φαντάζεστε εάν ερχόμουν κι έλεγα, «θέλω να δώσω 600 δις στην κυβέρνηση και να τα διαχειριστεί η κυβέρνηση, σήμερα θα είχα θεοποιηθεί. 
Δεν νομίζω ότι με απαξίωσε κανείς. Ούτε ο Πρωθυπουργός ούτε κανείς. Δεν απαξιώθηκα εγώ από κανένα. Μπήκανε κάποιοι μηχανισμοί που έπρεπε να μπούνε.

Αν υποθέσουμε ότι δεν είναι μόνον ο Σώρρας αλλά υπάρχουν άλλοι πέντε σαν κι εμένα, το κράτος πρέπει να αξιολογήσει τις πέντε προτάσεις. Την μια να την απορρίψει γιατί είναι ακριβή, την άλλη, ας πούμε, γιατί δεν βολεύουν οι όροι του Μνημονίου. Θα έπρεπε να πάρουν το Μνημόνιο που εγώ το λέω σύμβαση και να πούνε: «Μας δίνετε 600 δις δολάρια. Να εξετάσουμε τη πρότασή σας αλλά και τους όρους». Και θα δούνε ότι εκεί μέσα δεν υπάρχουν όροι να δεσμεύουν ούτε το κοινωνικό, ούτε ο εκπαιδευτικό ούτε το πολιτιστικό ούτε τίποτε, αφήνοντας τη χώρα και το πολιτικό σύστημα να επιλέξουν ελεύθερα. Άρα εγώ δεν έχω καμία σχέση με το Μνημόνιο της τρόικας.

Τα «πιστεύω» που έχω για το πολιτικό σύστημα, πηγάζουν από τη μέχρι σήμερα συμπεριφορά του. Γι’ αυτό άλλωστε έκανα εναντίον του και τη μήνυση εσχάτης προδοσίας, απιστίας και παράβασης καθήκοντος.  Από την ώρα λοιπόν που κανένας βουλευτής δεν έκανε το αυτονόητο, αυτό που έχει ορκιστεί να κάνει, κατέθεσα μήνυση σε όλους.  
Όχι μόνο έτσι όπως το βλέπετε. Δεν είναι μόνον αυτοί που βλέπετε, είναι και αυτοί που δεν βλέπετε. Ναι, είμαι απέναντι σε όλους, είμαι απέναντι σε  οποιονδήποτε είναι ενάντια στην Πατρίδα μου, είναι ενάντια στην ελευθερία, στη Δημοκρατία, στα κόκκαλα των προγόνων μου και σε ό,τι ελεύθερο υπάρχει. Η δική μου μήνυση έχει γίνει μόνο για τα 600 δις που δεν τα πήρανε ενώ το κράτος έπεφτε, ενώ ο κόσμος πείναγε, ενώ ο κόσμος αυτοκτονούσε, αυτοί δεν πήρανε τα χρήματα για να σωθεί η χώρα και να μπει ο κόσμος σε μια τάξη. Η Βουλή, το ανώτατο όργανο του κράτους δεν εκτέλεσε διαδικασία. Εφόσον όλη η Βουλή είναι σε μήνυση κι εφόσον όλοι οι βουλευτές έχουν ασυλία, πώς ο ανακριτής θα στείλει το πόρισμα στον Πρόεδρο της Βουλής για να βγάλουν την ασυλία; 

ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΥΦΑ ΜΗΝΥΣΗ:  
Το Σύνταγμα όπως δομήθηκε, δεν έχει αντιμετωπίσει προηγούμενο. Δεν υπάρχει προηγούμενη νομολογία επ’ αυτού. Το Σύνταγμα δεν έχει προβλέψει κάτι τέτοιο.
Δεν μπορούμε να βγάλουμε τις ασφαλιστικές μας δικλείδες  προς τα έξω, δεν γράφουμε βιβλίο, δεν είμαστε συγγραφείς, δεν πουλάμε τίποτε.  Σε κάποια εκπομπή  είπα εάν δεν έχω τέσσερις άσους δεν κάθομαι να παίξω χαρτιά.  Είμαι πολύ κατανοητός. Το ότι δεν τους βλέπετε τους άσους, αλλοίμονο, εάν τους βλέπατε, τότε δεν θα μπορούσαμε να παίξουμε! Θ’ αφήσω ποτέ τα χαρτιά μου να τα δείτε; Κάποια στιγμή θα δείτε πράγματα που δεν τα φαντάζεστε! 
Ακούστε. Τα 600 δις δεν είναι στα χέρια του Σώρρα, ο Σώρρας τα έδωσε. Βρίσκονται στον ελληνικό λογαριασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας. Η Ελληνική Δημοκρατία είναι το ελληνικό κράτος με τους Έλληνες, δεν είναι ούτε η κυβέρνηση αυτή ούτε αυτή που θα έρθει. Ελληνική Δημοκρατία είναι όλος ο ελληνικός πληθυσμός.
 
Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα στο λογαριασμό των 600 δις δολαρίων!!!!
Ο όρος που ζητήσαμε, είναι ο έλεγχος του κράτους. Ή μήπως δεν έχω το δικαίωμα, όταν σου δίνω 600 δις να μάθω τι χρωστάς; Και μετά, θα πρέπει να δούμε πώς αυτά τα λεφτά που σου δίνω, κάποια στιγμή θα τα πάρουμε πίσω χωρίς να τα χάσουμε. Το 0,5% τόκο που βάλαμε δεν έχει να κάνει με τόκο για την Ελλάδα, στην Ελλάδα δεν θα βάζαμε ποτέ τόκο, αλλά το κάναμε λόγω αγγλικού δικαίου. Το άτοκο δάνειο σύμφωνα με το αγγλικό δίκαιο, και στην Αμερική ισχύει αυτό, θεωρείται δωρεά, οπότε μπορεί να στο πάρει. Αυτοί κοιτάζουν πού θα κάνουμε ένα μικρό λάθος για να μας μπλοκάρουν τα χρήματα ή τη διαδικασία. Στην Ελλάδα λοιπόν, δίνουμε δάνειο για 100 χρόνια με 0,5% ενώ στην Κύπρο προσφέρουμε 50 δις άτοκα για 100 χρόνια.  Η Κύπρος δεν έχει Μνημόνιο. Πολεμάμε να μην μπει. Είμαστε οι μόνοι στον πλανήτη που κοντράραμε το ΔΝΤ.  Το δάνειο του ΔΝΤ στη Κύπρο, είναι πολύ χειρότερο από το δικό μας δάνειο, το ΔΝΤ δεν θα συμμορφωνόταν ποτέ εάν δεν ήμασταν εκεί.  
 
ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΑΣΣΟΥΣ!!! 
Δεν αισιοδοξώ, έχω ξεπεράσει αυτό το κομμάτι. Έχω σιγουριά. Τα 600 δις δολάρια είναι εδώ και φαίνονται. Το ότι δεν θέλουν κάποιοι να μην φαίνονται. Δεν έχει σημασία τι λέω εγώ, αλλά τι λένε οι υπηρεσίες. Μίλησα για 600 δις δολάρια. Και δεν μίλησα για Γουατεμάλα ή Βολιβία. Είπα για Αμερική. Ρωτήστε την ΕΥΠ!!!!! — (Προσέξατε διακριτικότητα??? δεν λέει ΗΠΑ, αλλά γενικά…. Αμερική!!!)
Δεν μ’  ενδιαφέρουν οι άπιστοι Θωμάδες. Εάν στους «12 αποστόλους» υπάρχει ένας άπιστος, προχωράω με τους άλλους 11. Δεν σ’ ενδιαφέρει πως απόκτησα τα 600 δις δολάρια. Μην μπαίνεις καθόλου σε αυτή τη λογική.
 
Να και μπουγάδα χρήματος ο ευεργέτης!!!:
Από ξέπλυμα είναι τα χρήματα, τι θα τα κάνεις;  Αλλά εσύ ποιος είσαι για να με ελέγξεις; Υπηρεσία; Ή μήπως το κράτος είναι διαλυμένο και περιμένουμε από το δημοσιογράφο ή τους αδαείς πολίτες να μας πουν από πού προέρχονται τα λεφτά μου; Δεν υπάρχουν υπηρεσίες εδώ να μας… δέσουν αφού κοιτάνε πώς να μας δέσουν; Ε; Αν αυτό που λες, ισχύει, πού είναι το  κράτος να έρθει να μας ελέγξει; Μπορεί άνετα οι μηχανισμοί του κράτους να έρθουν, να ελέγξουν τη διαδικασία. Εάν πάνω στη διαδικασία υπάρξει κάτι μεμπτό, τότε πέφτει το οικοδόμημα, και θα δούμε αν θα πέσει.  Δεν θέλουν όμως. Εάν θέλανε, θα το είχανε κάνει! Εμείς δηλαδή τι είμαστε; Είμαστε αυτοί που θέλουν να πάνε φυλακή; Είμαστε αυτοί που θέλουν να κοροϊδέψουνε και μας έχουν ακόμα εδώ;
Κατέχω και τα ομόλογα της Τράπεζας της Ανατολής (Banque D’Orient). Και αυτά, είναι ανεξάρτητα από τα 600 δις. Δεν έχουν καμία σχέση της Ανατολής με τα 600 δις, άλλωστε το θέμα των ομολόγων της Ανατολής δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα. Και μάλιστα βρίσκεται σε ένα πολύ μυστήριο δρόμο

ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ:
Άλλος μου λέει να αγοράσω ή να φτιάξω καμιά 10αριά ιδρύματα, άλλος μου λέει να φέρω καμιά 50αριά νταλίκες μακαρόνια. Με τον Πάνο έχω μιλήσει και προσωπικά κι ενώ στην αρχή μου άρεσε που βγήκε στην Βουλή κι έλεγε «οι Ροτσάϊλντ καταστρέψανε τη χώρα, είστε όλοι πουλημένοι», τώρα έχει καταλαγιάσει, παρά μου κάνει πρόταση να αγοράσω 10 εκατομμύρια ομόλογα! Από ποια ομόλογα; Αυτά που είναι «σκουπίδια»; Σε ποια αξία; Των σκουπιδιών ή την πραγματική; Γιατί 10 εκατομμύρια ομόλογα τα’ αγοράζει; 100 χιλιάρικα σήμερα. Ο Πάνος δεν μπορεί να μου πει τι θα κάνω. Θα τον ήθελα πιο υπεύθυνο . Θα έπρεπε ήδη να έχει κάνει επερώτηση. Στην επόμενη που θα κάνει κάτι παρόμοιο ο Καμμένος, θ’ ακούσει από μένα πράγματα που δεν θα θέλει να τα’ ακούσει. Σας κάνω δήλωση σήμερα: «Καμμένε, μη μου λες τι ν’ αγοράσω. Κάνε εσύ το αυτονόητα, κάνε την επερώτηση στη βουλή για τα 600 δις κι άσε τι θ’ αγοράσω εγώ. Θα υπάρξουν εξελίξεις μετά που θα τρίβεις τα μάτια σου. Το αν δεν έχω και δεν έχω είναι δικιά μου δουλειά»

Όχι δεν έχω βοηθήσει τον νομό Αχαΐας!!! Τι βοήθεια να δώσω;;; Εσείς φανταστήκατε ότι ο Σώρρας έχει λεφτά για πέταμα;;; Αυτά τα λεφτά που έχει ο Σώρρας, είναι όπλα. Δεν πιστεύω στην φιλανθρωπία. Ένα πολύ μεγάλο μέρος της φιλανθρωπίας κάνει πολύ κακό στον κόσμο, δημιουργεί επαίτες. Δεν είμαι φιλάνθρωπος. Δεν με καταλάβατε και επαναλαμβάνω. Δεν είμαι εδώ για φιλανθρωπία, είμαι εδώ για πόλεμο. Μόλις τελειώσουμε με τον πόλεμο, τότε να συζητήσουμε για φιλανθρωπίες. Δεν υπάρχουν φιλάνθρωποι πουθενά στην Ελλάδα, πουθενά στον κόσμο. Οι μεγάλες φιλανθρωπικές εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικές, γιατί τις έχουν οι ίδιοι που καταστρέφουν τον πλανήτη. Με ποια λεφτά; Τα δικά της ή τα δικά σου; Τα λεφτά της Εκκλησίας είναι όλου του κόσμου τα λεφτά. Δεν παράγει η ίδια τίποτα για να δημιουργεί κέρδος.
Εμένα είναι καθήκον μου αυτό που κάνω και μην με ξαναπεί κανείς ευεργέτη!!!! Είναι καθήκον και αποστολή μου να κάνω αυτό που κάνω.
ΠΗΓΗ: Ανεξάρτητος Διπλωματικός Παρατηρητής

Άααααααααααα!!!!!! Όλα κι΄ όλα μακάκα!!!! Μόνος σου εμφανίστηκες ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΥΕΡΓΕΣΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΥΘΕΝΟΣ…. Μην ενοχοποιείς εμένα τώρα!!!…. Και μια και μόνος σου έφερες τόση κουβέντα για δικαιοσύνες, δεν μας λες και τι έγινε με τις υποθέσεις που έχεις σε βάρος σου στον Άρειο Πάγο??? Τελείωσαν??? Αναβλήθησαν??? Τι σκατά έγινε και αγωνιώ???… Σε χάσαμε από φιλάνθρωπο και από ευεργέτη ένεκα δραπετεύσεώς σου…. Έεεε, μη σε χάσουμε και από αντικαταστάτη της τρόϊκα!!!!…. Εγώ ο Μπαρμπανίκος, μόνο έναν παιδικό σταθμό ημερήσιας φροντίδας (για να γλυτώσεις τα νυχτερινά) σου ζήτησα να κάνεις στην ιδιαίτερη πατρίδα σου κι΄ ας μην είμαι απ΄ εκεί…. Ούτε κράτος ούτα ΠΙΚΠΑ…. Εντελώς δικό σου να σε παινέψω…. Αλλά φαίνεται δεν σε αφήνουν τα δικαστήρια να προλάβεις.

5 σχόλια:

  1. το δημοσιευμα σου ειναι για τα σκουπιδια .......ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ να υπογραφεισ με ολο το ονομα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δύσκολο το μεροκάματο μπαρμπανίκο σε καταλαβαίνω, σε έφαγε το φτυάρι και εσένα όλη μέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟ αφου πετας τοσο καλα την λασπη ελα να σοβατισεις το σπιτι μου ΜΠΑΡΜΠΑΠΑΝΟΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ ....ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ Μ@Λ@ΚΙ@ ΒΑΡΑΣ ...ΑΛΛΑΞΕ ΧΕΡΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι και ποιους να αναλάβω ρε Κυριάκο??? Σκουπιδιάρης δεν υπήρξα ποτέ!!!!! Θα γίνω στα γεράματα???? Τα ίδια αποβράσματα, αν γράψω -έστω για πλάκα- μισό μπρόβο στον αδέκαρο απατεώνα, ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΛΙΒΑΝΙΖΟΥΝ.
    Ακόμα και κάποιους που πάνε κόντρα στη συμμορία του αδέκαρου ευεργέτη, τους ξεφορτώθηκα γιατί είναι το ίδιο συνάφι.
    ΟΥΣΤ σε όλους τους βλαμένους - ΔΕΝ ΤΡΑΒΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΧΘΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.-- Εγώ τους ρίχνω στον κάδο σκουπιδιών της σελίδας μου ΚΑΤ΄ ΕΥΘΕΙΑΝ...!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή