Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΡΙ ΣΤΟΝ ΠΕΟΘΗΛΑΣΜΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟ

Οι "καυτοί" διάλογοι. Η Τζένη που ήταν δεξί χέρι του υπουργού Κ. Αρβανιτόπουλου, τα 5.000.000 ευρώ, ο κλινικάρχης, ο διοικητής του ΟΓΑ, ο Μιλτιάδης, τα "κομματόσκυλα" και ο αν. γραμματέας Οργανωτικού της ΝΔ...

ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ -ΓΕΩΡΓΑΡΙΟΥ -ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΝΑΥΤΗ

Μέσα στους "καυτούς" διαλόγους για το σκάνδαλο στον Οίκο Ναύτου, υπάρχει και μια φοβερή συνομιλία ανάμεσα στην Τζένη και τον...
Πρόεδρο του Οίκου Ναύτου Χρήστο Παρρά (Π) με αντικείμενο την πληρωμή ενός εντάλματος.
Η συνομιλία έχει γίνει στις 21.10.2013.



Π: Ελα αστέρι μου
Τζ : Αστέρι μου, τι κάνεις αγάπη μου;
Π : Ετοιμάστηκες; Ετοιμάσου να πας βόλτα στον Δαμιανό γιατί υποφέρει.
Τζ : Εεε, να πάει η Μπουκουβάλα να του κάνει πεοθηλασμό όχι εγώ. Θέλεις να τα ακούσεις πρωί πρωί. Θέλεις να τα ακούσεις πρωί πρωί.
Π: Τι κάνεις ;
Τζ : Καλά, εσύ πως είσαι;
Π : Καλά, τι να πάω; Τα ίδια.
Τζ : Να σου πω δεν παίρνεις λίγο τον ΚΟΝΤΟ;
Π: Για τι πράγμα;
Τζ : Για να πληρώσουνε, να τελειώνουμε, γιατί με έχουν τρελάνει κάποιοι.
Π : Γιατί δεν πληρώνουνε;
Τζ : Και τα ληξιπρόθεσμα, να μας φέρει το ένταλμα γιατί με έχουν τρελάνει.
Π : Γιατί; Τι σου είπε η φίλη σου; Δε θα το φέρει το ένταλμα: Αφού το περάσανε
Τζ: θα το φέρει το ένταλμα, να το φέρει να είμαστε στην ημερομηνία μέσα.
Π: Ναι ρε. Χθες το κανόνισε και μου είπε ότι θα εφευγε και ότι θα πηγαινε στον πρόεδρο σήμερα.
Τζ: Στον πρόεδρο θα πάει;
Π: Στο ελεγκτικό.
Τζ: Α και αν κανει δυο εβδομάδες;
Π: Το ελεγκτικό; Γιατί θα κάνει τίποτα έλεγχο; Μία υπογραφή βάζει.
Τζ: ξέρω εγώ; Εκεί πανε με ρυθμούς σαλιγγαριού.
Π: Κοίτα δεν εξαρτάται αυτό από τον πρόεδρο τώρα. Αφού το περάσαμε.
Τζ: Το περάσαμε; Α καλά! Τί κανεις εσύ;
Π: Καλά.


Αυτή είναι η δεύτερη απόσπαση της Τζένης από τον Οίκο του Ναύτου του Πολιτικό Γραφείο του Κ. Αρβανιτόπουλου. Η πρώτη είχε γίνει όταν ο κ. Αρβανιτόπουλος ήταν αναπληρωτής υπουργός Παιδείας. μεσολάβησαν…

Ο πρώτος διάλογος μόλις έγιναν οι συλλήψεις για τον Οίκο Ναύτου: "Καλά, μαλάκας είσαι;" 

Το δικό του ενδιαφέρον έχει ο πρώτος διάλογος που είχαν οι εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο του Οίκου Ναύτου μόλις έγιναν οι συλλήσεις:
Σ: Που είσαι; Υ. Στη Γενική Ασφάλεια
Σ: Καλά μαλάκας είσαι;
Υ: Αν πας σπίτι και το δεις αναστατωμένο μην ανησυχήσεις, έγινε ένας έλεγχος
Σ: Μέσα είσαι; Σου πα το νου σου. Που θα συναντηθούμε παιδάκι μου;
Υ: Τι να συναντηθούμε μωρέ; Δεν μπορώ να σου πω τίποτα. Μην πεις τίποτα στον πατέρα μου.
Σ: Τι σου ‘πα ρε ηλίθια; Τι σου είπα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου