Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Έλληνες σαν αυτόν, δε γεννήθηκαν για να μετρούν τις σφαλιάρες γι αυτό και δε θα πεθάνουν ποτέ

«Εγώ δεν ήρθα εδώ να μετρήσω το στρατό του Μπραῒμη πόσος είναι. Ήρθα για να πολεμήσω... Τη φευγάλα να μην την βάζετε καθόλου εις τον νουν σας. Καθήστε εδώ να πεθάνωμε σαν αρχαίοι Έλληνες»...

Αποτέλεσμα εικόνας για papaflessas

Στον δε αδελφό του Νικήτα, που του έγραψε πως έπρεπε να κρατήσει τις ορεινές θέσεις στα βουνά της Καλαμάτας για νά'χει πίσω του ανοιχτό τον δρόμο προς την Μάνη, απάντησε: “Νικήτα, έλαβα την επιστολήν σου και εις απάντησιν σου λέγω ότι...
δεν είμαι σαν και σε και σαν τον κουμπάρο σου τον Κεφάλα, όπου τρέχετε από ράχη σε ράχη. Εγώ άπαξ ωρκίσθην vα χύσω το αίμα μου εις την ανάγκην της πατρίδoς, και αυτή είναι η ώρα. 



Εύχομαι δε εις τον Θεόν, πρώτη μπάλα τoυ Ιμβραήμ να με πάρει εις το κεφάλι, διότι σας γράφω να ταχύνετε τον ερχομόν σας, και σεις μου γράφετε κoυρoυφέξαλα. Νικήτα, πρώτη και τελευταία επιστολή μου είναι αυτή. Βάστα την, να την διαβάζεις καμμιά φορά να με θυμάσαι και να κλαίς”. 



Ο Γρηγόριος Δικαίος ή Παπαφλέσσας (το κανονικό του όνομα ήταν Γεώργιος Δημ. Δικαίος. Το επώνυμο "Φλέσσας" θεωρείται προσωνύμιο της οικογένειας των Δικαίων (1788-1825) ή περισσότερο γνωστός ως Παπαφλέσσας ή Γρηγόριος Δικαίος ή Μπουρλοτιέρης των ψυχών ήταν κληρικός, πολιτικός και αγωνιστής.

Glyka Maglivera

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου