Τον σκληρό ανταγωνισμό Γερμανίας, Κίνας και Ρωσίας να αγοράσουν όσα περισσότερα περιουσιακά στοιχεία της Ελλάδας μπορούν περιγράφει σ΄ ένα άρθρο του που προκαλεί πολλά ερωτήματα το Newsweek...
Σύμφωνα με την συντάκτρια οι τρεις χώρες επιδιώκουν να πάρουν όσες περισσότερες σημαντικές υποδομές μπορούν, οπως για παράδειγμα αεροδρόμια, λιμάνια και δημόσιες επιχειρήσεις. Και θέλουν να...
τις πάρουν γρήγορα όσο η Ελλάδα βρίσκεται στην δραματική οικονομική κατάσταση που ζούμε.
Το άρθρο επισημαίνει την στροφή της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που στην αρχή μπορεί να διαβεβαίωναν ότι δεν είναι υπέρ του “ξεπουλήματος” αλλά τώρα έχουν αλλάξει θέσεις και απόψεις.
Κάπως έτσι η κινεζική COSCO είναι βέβαιο ότι θα πάρει το 51% του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας και η γερμανική Fraport τα περισσότερα τουριστικά αεροδρόμια της χώρας.
Όπως αναφέρει το Newsweek στην λίστα πώλησης περιλαμβάνονται η Εγνατία Οδός , ακίνητα εκατομμυρίων δολαρίων στη Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον και Βελιγράδι, ιαματικές πηγές και μια πρώην αμερικανική αεροπορική βάση στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Σύμφωνα πάντα με το άρθρο του Newsweek “εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ δήλωσε ότι “τα πράγματα κινούνται και τώρα , αλλά θα κινηθούν πολύ πιο γρήγορα με την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων. Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την ΕΕ πολλά πράγματα θα συμβούν γρήγορα».
Επίσης γίνεται αναφορά στην γερμανική εταιρεία Deutsche Invest Equity Partners, η οποία διεκδικεί την απόκτηση του 67% των μετοχών του λιμένα της Θεσσαλονίκης.
Ακόμη επτά εταιρείες διεκδικούν τον λιμένα της Θεσσαλονίκης μεταξύ των οποίων βρίσκονται η βρετανική P&O Steam Navigation Company, η ρωσική Russian Railways και η International Container Terminal Services, του Φιλιππινέζου επιχειρηματία Enrique K Razon.
on alert
Το μεγαλύτερο έγκλημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κορυφαία εντολή της σχολής του Σικάγου.
Θα κλαίμε με πικρά δάκρυα...