Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΕΣΥ ΑΝΤΩΝΗ... ο ΜΙΚΡΟΣ, ο ΟΛΙΓΙΣΤΟΣ, ο ΤΙΠΟΤΕΝΕΙΟΣ, ο ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΣ

Γιατί οι αξιόλογοι άνθρωποι Αντώνη, δεν έχουν ανάγκη το "ΕΓΩ" τους για να προβληθούν - Αφ'ηνουν την ιστορία να κάνει τη δουλειά της κι αυτή ξέρει καλύτερα σε ποιόν οφείλει να αποδώσει τιμές... Γελοίε!!!...

ΣΑΜΑΡΑΣ -ΕΓΩ 2

Γιάννης Μακρυγιάννης: "...να μην λέγει ούτε ο δυνατός «εγώ» ούτε ο αδύνατος"

Αντώνης Σαμαράς -ΑΧΕΠΑΝΣ: «Δεν θα επιτρέψω ποτέ, σε καμιά εγκληματική οργάνωση, να γίνει ρυθμιστής της πολιτικής μας ζωής»

Σας άκουσα και δεν πίστευα στ” αυτιά μου…
Αυτό το -κατ” επανάληψη- «Εγώ σας» -ενικός, πρώτο πρόσωπο- δημιουργεί κ. Πρωθυπουργέ «αρνητικές σκέψεις» και προβληματισμό και ενδείξεις …

ΣΑΜΑΡΑΣ -ΕΓΩ 1για εγωκεντρισμό, καθεστωτική νοοτροπία, αλαζονεία, έλλειμμα δημοκρατίας ….όλα τούτα -μαζί με άλλα- είναι «κακό πράμα» …..»να μην λέγει ούτε ο δυνατός «εγώ» ούτε ο αδύνατος» …. «παρά μόνον όταν αγωνιστεί μόνος του» ….αυτά έλεγε ο Στρατηγός Μακρυγιάννης!

Υπάρχουν και άλλοι κ. Σαμαρά στο Κόμμα και στην πολιτική -ζώντες και τεθνεότες- ….σ” αυτή την χώρα -ευτυχώς- δεν είστε τίποτε από μόνος σας ….εμείς ο λαός σας έχουμε Εκεί ….και σας ανεχόμαστε ….όταν τα όρια της ανοχής και της αντοχής μας τελειώσουν ….θα πάτε στο σπίτι σας, όπως τόσοι άλλοι πριν από εσάς ….πιο «σεμνά» -και δημοκρατικά- λοιπόν κ. Πρωθυπουργέ ….αλλότρια εξουσία -του λαού- διαχειρίζεσαι.

image348Γιάννης Μακρυγιάννης
Ένα πράμα μόνον με παρακίνησε κι εμένα να γράψω ότι τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί κι αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι· όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ. 

Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί, να την φυλάμεν κι όλοι μαζί και να μην λέγει ούτε ο δυνατός «εγώ» ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; Όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς». 

Είμαστε εις το «εμείς» κι όχι εις το «εγώ». Και εις το εξής να μάθομεν γνώση, αν θέλομεν να φκιάσομεν χωριόν, να ζήσομεν όλοι μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου