Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΘΛΙΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ DISABLED.GR από το ANTINEWS.GR

Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΤΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ, ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ... 

ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ: "Η κατάρρευση του ασφαλιστικού συστήματος σε αριθμούς"

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟ ΠΙΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΜΗΤΡΑ ΤΟ ΑΛΙΕΥΣΑΤΕ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΑ ΕΞΗΣ...


ΑΜΕΑ - ΜΠΑΤΣΟΙ 1ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, ΠΡΩΗΝ ΣΚΛΗΡΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ, ΤΟΣΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ, ΜΕ 36,5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ 80%

ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΑΛΑΚΑ, ΤΙΣ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ. ΚΟΠΡΙΤΕΣ.

ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΣΑΣ.

Αν και είμαι σχολαστικός, ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ από τους φίλους μου, αν από τις αναρτήσεις του disabled.gr που έβαζα μέχρι τώρα, μου διέφυγαν κείμενα που στρέφονταν κατά εργαζομένων ή γενικά, κατά ασφαλισμένων. Λυπάμαι για λογαριασμό τους. Ούτε ο Λυκουρέντζος ή ο Λοβέρδος δεν θα έγραφαν τόσο άθλιο κείμενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου