Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΑΥΤΑ ΚΑΡΦΩΝΑΝ ΤΑ ΒΡΕΦΗ ΜΕ ΤΙΣ ΞΙΦΟΛΟΓΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΛΑΦΥΡΑ

Στο Μαρτυρικό Κομμένο τα κτήνη αυτά κάρφωναν τα βρέφη στις ξιφολόγχες και τα περιέφεραν ως τρόπαια! Νομίζετε ότι ξεχνάμε; - Θα βρεθούμε μπροστά σ ένα νεο Τ4???...
 
Το πράγμα είναι πάρα πολύ σοβαρό. Την ευαισθησία των ναζί για τους αδύνατους την γνωρίζουμε. Οι ναζί είναι αυτοί που έκαναν νόμους για ευθανασία (το πρόγραμμα Τ4), στείρωση, υποχρεωτική έκτρωση σε Εβραίους ή ΑΜΕΑ, εγκλεισμό σε στρατόπεδα κάθε αδύναμου, τον οποίο η παρανοϊκή τους άποψη χαρακτηρίζει κατώτερο.

Ο  Χίτλερ 1929, στο συνέδριο του NSDAP  (ναζιστικού κόμματος) στη Νυρεμβέργη το λέει ξεκάθαρα: «Εάν στη Γερμανία γεννιόνταν κάθε χρόνο ένα εκατομμύριο παιδιά και εξολοθρεύαμε από αυτά 700.000 - 800.000, τα πιο αδύναμα, το αποτέλεσμα θα ήταν ίσως η αναβάθμιση της δύναμης»!!!

Στον καιάδα λοιπόν. Ταυτόχρονα τα πειράματα σε παιδιά όχι μόνο εβραίων ή κομμουνιστών, αλλά... 
 
Και Γερμανών «Αρίων» μπαίνουν σ’ εφαρμογή. Στα μεν παιδιά των Εβραίων, αντιφρονούντων, κατοίκων από υπόδουλες χώρες εφαρμόζονται ανατριχιαστικά σαδιστικά πειράματα παρόμοια με τους ενήλικες όπως έκθεση σε χημικά, ιούς, χαμηλές ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες, εγχειρήσεις χωρίς αναισθησία και άλλα πιο φρικιαστικά, στα δε παιδιά των Γερμανών έκθεση σε ακτινοβολία ώστε να ξανθύνουν τα μαλλιά τους, πειράματα με φαρμακευτικές ουσίες κα.   
Χαρακτηριστικά οι απάνθρωποι  ναζί «επιστήμονες» αναφέρεται ότι είχαν ιδιαίτερη προτίμηση σε δίδυμα αγόρια και κορίτσια. Είναι γνωστές οι μέθοδοι του κτήνους του στρατοπέδου εξόντωσης Άουσβιτς ΙΙ Μπίρκεναου,  Γιόζεφ Μένγκελε, που έμεινε γνωστός ως ο «Άγγελος του θανάτου». Στο Άουσβιτς-Μπίρκεναου έκανε κυρίως πειράματα με διδύμους και μικρόσωμους, οι οποίοι αποτελούσαν για αυτόν την υποδειγματική έκφραση της «ανωμαλίας». Επίσης, παιδιά αθιγγανικής καταγωγής κινούσαν το ενδιαφέρον του, αφού προσπαθούσε μέσω συγκριτικών πειραμάτων μεταξύ αυτών και άλλων κρατουμένων παιδιών να θεμελιώσει τις φυλετικές του θεωρίες.

Φρόντιζε οι ιατρικά απαραίτητες εγχειρήσεις να πραγματοποιούνται συνήθως από βοηθούς του, ενώ ο ίδιος αφοσιωνόταν στα πειράματα του με τους κρατουμένους και τις κατοπινές νεκροψίες. Για να μπορέσει να πραγματοποιήσει τις νεκροψίες με στόχο τη διαπίστωση των αποτελεσμάτων των πειραμάτων του, σκότωνε τα θύματα με ενέσεις φαινόλης.

Όπως και οι άλλοι γιατροί του Άουσβιτς, έτσι και ο Μένγκελε έλαβε μέρος αμέτρητες φορές στη διαλογή των νέων κρατουμένων, βάσει της οποίας διαχωρίζονταν οι νεοαφιχθέντες ικανοί για εργασία από τους αδύναμους, γέρους και ασθενείς, οι οποίοι κατόπιν οδηγούνταν κατευθείαν στους θαλάμους αερίων, όπου έβρισκαν τον θάνατο.

Για να μην αναφέρω τους βιασμούς μικρών παιδιών, κυρίων κοριτσιών που «υπηρετούσαν» ως σκλάβες το τρίτο ράιχ. Ήταν δε, κάτι που γίνονταν συστηματικά από τους Γερμανούς.
Στις 2 Ιουλίου του 1942, τα περισσότερα από τα παιδιά του Lidice, ενός μικρού χωριού της τότε Τσεχοσλοβακίας, παραδόθηκαν στο τοπικό γραφείο της Γκεστάπο. Τα 82 παιδιά στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε στρατόπεδο εξόντωσης στο Chełmno, 70 χιλιόμετρα μακριά, όπου δολοφονήθηκαν με δηλητηριώδη αέρια. Εκτελούσαν πιστά τη διαταγή που έδωσε ο Αδόλφος Χίτλερ μετά από το θάνατο ενός διοικητή από την αντίσταση: Όλοι οι ενήλικες άνδρες εκτελούνται και τα γυναικόπαιδα να μεταφέρονται σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. Τα παιδιά που είχαν χαρακτηριστικά «Αρείου» να υιοθετούνται από  SS για να γίνουν «καλοί Ναζί». Τα υπόλοιπα να ανατραφούν με «άλλους τρόπους».

Στο Μαρτυρικό Κομμένο τα κτήνη αυτά κάρφωναν τα βρέφη στις ξιφολόγχες και τα περιέφεραν ως τρόπαια! Νομίζετε ότι ξεχνάμε; Κατά τη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής το 1943 και ειδικότερα το πρωί της επομένης της εορτής της Παναγίας, στις 16 Αυγούστου, το χωριό αυτό υπέστη μια ολοκληρωτική καταστροφή από τις γερμανικές κατοχικές δυνάμεις κατά την οποία σφαγιάσθηκε σχεδόν ο μισός πληθυσμός, 317 κάτοικοι, εκ των οποίων οι 97 ήταν μικρά παιδιά και 2 ιερείς. Στη συνέχεια ακολούθησε πυρπόληση όλων των οικιών από την οποία σώθηκαν μόνο δύο. Στη προσπάθεια να διαφύγουν τον όλεθρο οι υπόλοιποι κάτοικοι, 17 ακόμη εξ εκείνων πνίγηκαν στον ποταμό Άραχθο από ανατροπή υπερφορτωμένης λέμβου.

Δύο μόνο από τα χιλιάδες παραδείγματα, αδύνατον να γραφούν όλα. Πάνω από ένα εκατομμύριο (1.000.000) παιδιά εξοντώθηκαν, δολοφονήθηκαν, αποτεφρώθηκαν , δηλητηριάστηκαν ή εκτελέστηκαν από τους ναζί.   
Κι υπάρχουν κι άλλα.

Η πείνα. Ο υποσιτισμός που καταδίκασε πλήθος παιδιών σε οδυνηρό και βασανιστικό θάνατο. Για να μην πούμε για τους βομβαρδισμούς αμάχων κλπ.
Μάθαιναν στα παιδιά των Γερμανών να καταδίδουν τους ίδιους τους γονείς! Τυφλή υπακοή, όρκος στο Φύρερ, κανένας οίκτος σε κανένα. Τα εύπλαστα παιδικά μυαλά μολύνονταν με το ρατσιστικό μίσος κάνοντας τις νέες στρατιές κανιβάλων.

Δείτε τι πρότυπα έχουν και τι μοντέλο εκπαίδευσης θέλουν:
Όταν το NSDAP ανέβηκε στην εξουσία, ο Χίτλερ όρισε ως Υπουργό Παιδείας τον Μπέρνχαρντ Ρουστ (Bernhard Rust), πρώην δάσκαλο, ο οποίος είχε εκδιωχθεί από την εργασία του ως ημιπαράφρων (φήμες τον ήθελαν να έχει αποπλανήσει κάποια μαθήτριά του). Η βασική του επιδίωξη ήταν να περάσει στη σπουδάζουσα νεολαία της Γερμανίας το "Εθνικοσοσιαλιστικό ιδεώδες". Άλλαξε το αναλυτικό πρόγραμμα σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, εκδόθηκαν νέα εγχειρίδια, ενώ όσοι διδάσκοντες δεν ήσαν ναζί εκδιώχθηκαν και τους απαγορεύθηκε να διδάσκουν. Απαγορεύθηκε, φυσικά, η διδασκαλία από και σε Εβραίους, με συνέπεια περισσότεροι από 1.000 διδάσκοντες να εκδιωχθούν και ανάμεσά τους οι Αϊνστάιν... Η Ιστορία είχε υποστεί φρικτές παραποιήσεις και ανάλογες παραποιήσεις υπέστησαν όλες οι λοιπές επιστήμες, ακόμη και οι θετικές: Έκαναν διαχωρισμό σε "εβραϊκή" και "άρια" επιστήμη... Μειώθηκε, επίσης, δραματικά και το ποσοστό των γυναικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση:  Η ναζιστικοποίηση της εκπαίδευσης οδήγησε στην καταστροφή του πνευματικού δυναμικού της χώρας... 
Αυτή κι ακόμη χειρότερη είναι η ευαισθησία των φασιστών για τα παιδιά.

Το πρόβλημα των παιδικών σταθμών είναι οξύτατο. Η κυβέρνηση επίτηδες κόβει από το κοινωνικό κράτος. Κάνει ευθανασία, ένα νέο Τ4. Ρίχνει στα νύχια των φασιστών τα παιδιά. Ας το προσέξουμε πάρα πολύ. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου