Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Το όνομά μας δεν έχει θέση στις λίστες της βρωμιάς

Σήμερα είχαμε σαν οικογένεια ενα τηλεφώνημα απο την οργάνωση του ΠΑΣΟΚ απο τα γραφεία της Αθήνας...



Η ερώτηση που μας έκαναν ήταν για την επιβεβαίωση τον στοιχείων μας για να συνεχίσουμε να είμαστε μέλη του κόμματος. Mα δεν είμαστε ποτέ.... 

Ξεραθηκαμε στα γέλια. Η απάντηση μας και ειδικά του πατέρα μου ήταν να σβήσουν απο αυτές τις λίστες οτι υπάρχει στο όνομα μας... Εγώ εχω λοιπόν να τους πω... Όταν ήμουν πολύ μικρή θυμάμαι που οι γονείς μου έλεγαν πόσο άσχημα είχαν ζήσει τα προηγούμενα χρόνια και πως...
όταν πρωτοεμφανίστηκε το ΠΑΣΟΚ το 1975 ένοιωσαν πως κατι θα αλλάξει...Τότε λοιπόν σίγουρα άλλαζαν πολλά, και ίσως για αυτούς το πιο σημαντικό, ήταν που ενιωθαν ελεύθερoi να μιλούν.

Σίγουρα το 1981 ενιωσαν σαν Αναστάση ,πίστεψαν πως θα αλλάζουν ολα πως θα σταματήσει η κλεψιά και το ρουσφέτι..Δεν πίστευαν κάθε χρόνο που πέρναγε πως οι υποτιθέμενοι ιδεολόγοι του ΠΑΣΟΚ θα τα εκαναν χειρότερα...

ΣHΜΕΡΑ νιώθουν ΠΡΟΔΟΜEΝΟΙ... Ελπίζουν όμως πως δεν θα το ζήσουν πάλι αυτό...Εγώ τους λέω πως είναι σίγουρο πως θα επαναληφθεί. ΛΥΠAΜΑΙ ΜΑ EΤΣΙ ΕIΝΑΙ....

Το μονο που εχω να πω στους σήμερα ΠΑΣΟΚ είναι πως το μονο που έχει απομείνει σε πολύ κόσμο, και σε εμένα για λόγους συναισθηματικούς ειναι το υπέροχο τραγούδι ..... Που ακόμα το ακούω και με ενθουσιάζει...

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΚΑΡΠΑΛΕΖΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου