Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΥΣΙΠΟΝΟ ΩΡΕ ΤΑ ΠΑΛΟΥΚΑΡΙΑ???

Είπε ο Άδωνης στον πρωθυπουργεύοντα, μόλις πήρε τον πούλο από τη θέση του αρχιδημίου της δημόσιας υγείας, και πήγε πρήφανος και καμαρωτός να ασχοληθεί με το τηλεοπτικό πατριδεμπόριο...


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTr7vCoyFiOlnVPniZacva1VhrlE9lN48wyiACsLafZz0QM08ayPw

Το ματαξανασκέφτηκε όμως ο πρωθυπουργεύοντας, και το ξαναφώναξε το παλουκάρι. Ο διάλογος που ακολούθησε ήταν χαρακτηριστικός των δυο ανδρώνε...

-Πρωθυπουργεύοντας: Τι σου ΄χω... τι σου ΄χω εγώ αστέρι μου???
-Αδωνης: Τι μου ΄χεις... τι μου ΄χεις ηγέτη ανεπανάληπτε και μοναδικέ???
-Πρωθυπουργεύοντας: Συμφωνώ  μαζί σου αστέρι μου, τα παλουκάρια...
δεν παίρνουν παυσίπονο όταν παίρνουν τον πούλο, γι αυτό... τι σου ΄χω... τι σου ΄χω???
-Άδωνης: Ε τι μου ΄χεις αξεπέραστε??? Μ έσκασες πια...
-Πρωθυπουργεύοντας (φορώντας το χαμόγελο του Τζοκόντου που έφτανε μέχρι τ αυτιά, και με κείνοτο λάγνο βλέμμα της αγελάδας): Υποθετάκι σου ΄χω βρε. Είναι ότι πρέπει μετά τον πούλο.

Και ζήσαν αυτοί καλά... Και πίνουν και πάλι στην υγεία (τρόπος του λέγειν) των κορόιδων. Διότι πως να το κάνουμε βρε αδερφέ??? Η κατοχική διοίκηση έχει ανάγκη τον Άρτέμη της. Και στο πρόσωπο του Αδώνιδος, το κατοχικό DNA έχει απόλυτη πετυχεσσά... Άσε που μπορεί ν αρχίσει να κελαηδάει το παλουκάρι και τότε...

Έμείς πάντως τα λέγαμε και χθές ανάμεσα στ άλλα: "Για σένα δεν ανησυχούμε Άδωνη. Υπάρχει ακόμη μπόλικη βρώμικη δουλειά κι απ ότι φαίνεται έχεις αρκετό απόθεμα προθυμίας να την υπηρετήσεις αν και όποτε σου ζητηθεί, και δυστυχώς δε θα σε εμποδίσει η τσίπα να το ξανακάνεις".

Και φυσικά, ο Άδωνης μας δικαίωσε. Επιμένουμε πάντως πως θα πρέπει να διαβάσει και κυρίως να θυμάται πως...

ΑΥΤΗ Η ΜΟΙΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΔΩΝΗ

"ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου