Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ

Εκβιαστικές τακτικές, οι οποίες αγγίζουν τα όρια της πολιτικής "αλητείας", άσχετα αν το αποτέλεσμα είναι γελοίο, ουδέποτε ανέχθηκα και ουδέποτε θα μπορούσαν να γίνουν ανεκτές ή και αποδεκτές από εμένα...
Η εικόνα ίσως περιέχει: τον ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΙΦΕΡΗΣ, κουστούμι
Σε καμμία περίπτωση επίσης, δεν θα μπορούσα να αποδεχθώ το ξέπλυμα και τον καθαγιασμό προσώπων, που αντί να παραδεχθούν τα πολιτικά τους λάθη και τα αδιέξοδα που αυτά τους οδήγησαν, να ζητήσουν σεμνά και ταπεινά, αλλά με θάρρος, συγγνώμη, για την αναστάτωση που επέφεραν με τις πράξεις και τις επιλογές τους αυτές, στην παράταξη που συμπορεύτηκαν για πολλά χρόνια, "επιστρέφουν" με την αλαζονεία του "ηγέτη", και με αυθάδεια ζητούν την ισότιμη αναγνώριση με τον επικεφαλής αυτής...!

Στην πολιτική αγαπητοί μου φίλοι, δεν υπάρχει χώρος για συναισθηματισμούς και "φιλίες"...
Υπάρχουν μόνο πολιτικές συμφωνίες, με καθαρούς πολιτικούς όρους και πολιτική μπέσα. Δυσεύρετα χαρακτηριστικά, αλλά απαραίτητα για το χτίσιμο της εμπιστοσύνης και της συνεργασίας, μεταξύ των μελών μιας πολιτικής ομάδας.
Δυστυχώς, η απουσία αυτών των χαρακτηριστικών, έδωσε τον "χώρο" σε πολιτικούς οπορτουνιστές, να εισβάλλουν και να...
επιβληθούν στην ηγεσία της παράταξης, η οποία παρέμεινε επί τετραήμερο να παρακολουθεί αποσβολωμένη τις εξελίξεις, συρόμενη πίσω από την ατζέντα μιας "νέας πορείας" που με το "έτσι θέλω" αυτοί χάραξαν...
Η αυθαίρετη και διαρκής παραποίηση των συμβόλων της παράταξης, από το απόγευμα της Παρασκευής 19ης Απριλίου, η "κοινή ανακοίνωση του… ενός", της συγχώνευσης – συμπόρευσης δηλαδή, “δύο παρατάξεων”, της μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Παλλήνης από την μία και της... "MATRIX" (εικονικής πραγματικότητας) από την άλλη, σε συνδυασμό με την περίεργη “σιγή ασυρμάτου” που επιβλήθηκε στο Γραφείο Τύπου της παράταξης, το οποίο είχα την ευθύνη το τελευταίο διάστημα, είναι εκτός των πλαισίων της πολιτικής μου λογικής και ηθικής.
Για τους λόγους αυτούς, και αφού ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανε ο επικεφαλής της παράταξης Παναγιώτης Μερτύρης, να μου αναθέσει ένα τόσο καίριο πόστο εν μέσω προεκλογικής περιόδου, αναγνωρίζοντας στο πρόσωπό μου το πολιτικό κεφάλαιο που μεταφέρω, κατέθεσα την παραίτησή μου από Υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου της παράταξης «Ανθούσα, Γέρακας, Παλλήνη – Πόλεις για να ζεις».
Με την επιστολή μου αυτή, ανακοινώνω επίσης την απόσυρση της υποψηφιότητάς μου από το ψηφοδέλτιο και την αποχώρησή μου από την παράταξη, προκειμένου να μην δημιουργηθούν δυσλειτουργίες και εσωτερικές αναταραχές, για το διάστημα που απομένει μέχρι τις εκλογές της 26ης Μαΐου του 2019, με την ευχή, να έχει ένα καλό εκλογικό αποτέλεσμα.
Η απόφασή μου είναι οριστική και αμετάκλητη, εφόσον η ηγεσία της, δείχνει αφενός, αποφασισμένη να διατηρήσει την νοσηρή κατάσταση που δημιουργήθηκε, έχοντας το μερίδιο ευθύνης που της αναλογεί και αφετέρου, δυστυχώς, να αδυνατεί να αντιληφθεί το τίμημα το οποίο θα κληθεί να καταβάλει με τις επιλογές της αυτές.
Τέλος, επιφυλάσσομαι για τις όποιες πολιτικές μου αποφάσεις στο μέλλον.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΛΙΦΕΡΗΣ (μέλος της Π.Γ. της ΔΗ.ΠΟ.Σ. «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ»)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου