Ο Παφίλης εδώ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει δίκιο. Το θέμα είναι ότι μπορεί να διαφωνεί κανείς με την πρακτική διατήρησης αυτού του δίκιου εν μέσω υπαρκτών καταστάσεων. Αυτό που συνθέτει αυτό το δίκιο αναμφίβολα ΠΡΕΠΕΙ να διατηρηθεί αλλά ο τρόπος διατήρησης του, δεν μπορεί να μου πει κανένας ότι σώνει και καλά πρέπει να γίνει με τον Α η Β τρόπο. Αν διατηρείς και τηρείς σωστά ένα δίκιο, τότε έχεις το δικαίωμα αυτεπάγγελτα να επιλέξεις και τους τρόπους, αν αυτοί οι τρόποι εναρμονίζονται σωστά μ' αυτό το δίκιο.
Ο Παφίλης εδώ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα είναι ότι μπορεί να διαφωνεί κανείς με την πρακτική
διατήρησης αυτού του δίκιου εν μέσω υπαρκτών καταστάσεων.
Αυτό που συνθέτει αυτό το δίκιο αναμφίβολα ΠΡΕΠΕΙ να διατηρηθεί
αλλά ο τρόπος διατήρησης του, δεν μπορεί να μου πει κανένας ότι
σώνει και καλά πρέπει να γίνει με τον Α η Β τρόπο.
Αν διατηρείς και τηρείς σωστά ένα δίκιο, τότε έχεις το δικαίωμα
αυτεπάγγελτα να επιλέξεις και τους τρόπους, αν αυτοί οι τρόποι
εναρμονίζονται σωστά μ' αυτό το δίκιο.