Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Αχ Παναή μου... Αχ Λαφαζάνα μου... Τι σου 'μελλε να πάθεις "αριστεροπλατφορμίτη μου εσύ...

Τα μαζεύει ο Τσακαλώτος (ο έτερος της παρεούλας με τα κασκόλ) – Η «ρήξη» έγινε... «βιώσιμη λύση με τους εταίρους»...   

SOOC/ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΤΣΙΑΛΗΣ

Σε διευκρινιστική δήλωση προέβη ο αναπληρωτής υπουργός κάνει λόγο για «αμοιβαία, επωφελής και βιώσιμη λύση» προσθέτοντας ότι η κυβέρνηση εργάζεται εντατικά.

Αναλυτικά η δήλωση Τσακαλώτου:...
«Ολες αυτές τις μέρες εργαζόμαστε εντατικά για να βρεθεί αμοιβαία επωφελής και βιώσιμη λύση με τους εταίρους μας. Ιδιαίτερα μετά τη Σύνοδο Κορυφής και την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Βερολίνο είμαι αισιόδοξος ότι αυτή η λύση είναι περισσότερο κοντά από ποτέ».

Σημειωτέον ότι το πρωί της Παρασκευής, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή ότι ««σκοπίμως δημιουργούμε ασάφεια για να ξέρουν ότι είμαστε έτοιμοι για ρήξη».

Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί γελάνε και οι κότες στας Ευρώπας όταν η κυβέρνηση "διαρρέει" τη φήμη πως "σταματάει την αποπληρωμή χρέους αν δεν εκταμιευτούν οι δόσεις".

Ερώτηση: Αλήθεια κύριοι "αριστεροί" σκίστες του μνημονίου... Θα πάμε να "τσεπώσουμε" μια ακόμη δόση (δηλαδή νέο δάνειο), και πριν τη βάλουμε στο παντελόνι θα μας την πάρουν από τα χέρια για να πληρωθεί δόση προηγούμενου δανείου. Θεϊκό???
  • Κι έτσι εμείς θα μείνουμε με το πουλί στο χέρι...
  • Το δημόσιο χρέος (αυτό που θα διαγράφατε) ξεφαντώνει... ξεφαντώνει...
  • Και όλη αυτή την απάτη που συνενορχηστρώνετε μ τη συμμορία των δανειστών, εσείς τη λέτε "αριστερή" πολιτική...
Αχ Παναή μου... Αχ Λαφαζάνα μου... Τι σου 'μελλε να πάθεις "αριστεροπλατφορμίτη μου εσύ...

"ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου