Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΚΚΕ Ο ΣΑΒΒΑΣ ΚΩΦΙΔΗΣ

Διαψεύδει τα περί καθόδου του στις εκλογές με τον ΣΥΡΙΖΑ...

http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/imagecache/node_image660/kwfidis660_0.png

Με γραπτή του δήλωση, ο γνωστός από την καριέρα του στο ποδόσφαιρο ως παίκτης και προπονητής, Σάββας Κωφίδης διέψευσε τις πληροφορίες που...
τον έφερναν να κατεβαίνει υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές. Η σχέση μου με το ΚΚΕ ήταν και παραμένει αδιάρρηκτη, ξεκαθαρίζει μεταξύ άλλων.

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα ο Κωφίδης εμφανιζόταν να έχει εξασφαλίσει μία θέση στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη της Κουμουνδούρου φέρονταν  να διαβεβαιώνουν ότι η συμμετοχή του στην ευρωλίστα είχε σχεδόν «κλειδώσει».
Αναλυτικά η δήλωση του παλαίμαχου άσου:

«Τις τελευταίες μέρες, δημοσιεύματα των έντυπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ, με εμφανίζουν να έχω διαρρήξει τις σχέσεις μου "με τον Περισσό", να έχω "προσεγγίσει τον ΣΥΡΙΖΑ" και να μετέχω ως υποψήφιος μαζί του στις ευρωεκλογές. Αυτά τα δημοσιεύματα δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Η σχέση μου με το ΚΚΕ ήταν και παραμένει αδιάρρηκτη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου