Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

"ΑΔΕΡΦΙΑ"... Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΕΦΑΓΕ ΠΑΚΕΤΟ - ΜΠΟΧΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

Ηττα Σαμαρά -Απέσυρε τον Φαήλο Κρανιδιώτη από το ευρωψηφοδέλτιο - Την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής, ανακοίνωσε το μεσημέρι της Δευτέρας ο Φαήλος Κρανιδιώτης, μέσα από την προσωπική του ιστοσελίδα...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9RexlMtVkuKflqVFsyzdOvW-OTf7xd44tlVFOMvhdIsyldEus4g6hugaaYmkYMbTHHs-nFX4E3bE-_4n0EuM1nH6JrDjw6rWxrp09yBKP3hWrnp1XR30RkuxEQEyxq7Mc7C2sRjKBFXMO/s1600/_%25CE%25A6%25CE%2591%25CE%2597%25CE%259B%25CE%259F%25CE%25A3.jpg

Υπενθυμίζεται πως ο ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά του Αντώνη Σαμαρά για την υποψηφιότητα του στις Ευρωεκλογές, αποκαλώντας...
τον αρχηγό της δεξιάς δράκας που διοικεί τη Νέα Δημοκρατία.
«Κι ύστερα ψάχνουμε να βρούμε αν ο Μπαλτάκος ήταν ο μοναδικός ακροδεξιός στο περιβάλλον Σαμαρά. Στην πραγματικότητα ο κ. Σαμαράς είναι ο επικεφαλής της ακροδεξιάς δράκας που διοικεί την ΝΔ», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

Στην ανάρτησή του αναφέρει
«Αδέρφια, τις τελευταίες μέρες παρακολούθησα, κι εσείς μαζί, ένα εμετικό συκοφαντικό παιχνίδι με στόχο εμένα αλλά κυρίως την παράταξη και τον Πρόεδρο της, με επίκεντρο την ενδεχόμενη υποψηφιότητα μου για την Ευρωβουλή. Λες και δεν είναι οι ψηφοφόροι, ο λαός που θα αποφασίσει ποιος θα εκλεγεί και ποιος όχι.
Η αντζέντα που παίζουν οι ιδεολογικοί μας αντίπαλο είναι η ταύτιση κάθε εθνικής φωνής με τον φασισμό, τον ρατσισμό, την ακροδεξιά και η επιβολή, ξανά, των γνωστών ενοχών στην παράταξη για ζητήματα που ποτέ δεν μας αφορούσαν ούτε και μας αφορούν. Κάθε πολιτική, που αφορά πχ το πρώτο δικαίωμα των πολιτών, την ασφάλεια, ή την καταστολή της λαθρομετανάστευσης, βαφτίζεται «ακροδεξιά», αν και είναι απλώς λογική κι αναγκαία για τα εθνικά και λαϊκά συμφέροντα.
Επειδή δεν είμαι διατεθειμένος, ούτε και υποχρεωμένος, να ανεχθώ άλλο όλη αυτή την βρωμιά και να γίνεται ένα ήσσονος σημασίας ζήτημα αντικείμενο τέτοιων πιέσεων προς την παράταξη και να σπαταλάω κι εγώ πολύτιμο χρόνο παλεύοντας στην λάσπη με το κάθε γουρούνι, όπου εσύ απλώς λερώνεσαι και το γουρούνι το ευχαριστιέται.

Επειδή ανήκω στον κόσμο της εργασίας κι όσα βλέπετε, ακούτε και διαβάζετε από μένα, είναι στο υστέρημα του χρόνου μου από τον αγώνα της επιβίωσης, χωρίς αντιμισθίες και χωρίς αργομισθίες, αφού ποτέ, πλην της στρατιωτικής μου θητείας, δεν πήρα μισθό από το κράτος, ούτε από συγκροτήματα κι επιχειρηματίες, επιλέγοντας μόνο το ελεύθερο επάγγελμα κι άρα ουδόλως με ενδιαφέρει να κάνω την πολιτική βιοπορισμό.
Γι' αυτό λοιπόν, ώστε να διευκολυνθούν άπαντες, σας ανακοινώνω πως δεν θα είμαι υποψήφιος και θα μείνω συνεπής στις ιδέες μου, ζώντας σύμφωνα με αυτές και λέγοντας πάντα; Την αλήθεια. Είναι κι εύκολη δουλειάς. Πάντα θυμάσαι τι είπες και δεν χρειάζεται να σκαρφίζεσαι δικαιολογίες».

Προκλητικός έναντι του ΠΑΣΟΚ
Ωστόσο, ως χθες, ο Φαήλος Κρανιδιώτης ήταν βέβαιος πως θα είναι υποψήφιος με το ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ. «Θα είμαι υποψήφιος, δεν τους πέρασε», τόνισε σύμφωνα με τη στήλη «Στίγμα» στην εφημερίδα «Τα Νέα», «τελειωμένα πράγματα».
Όπως αποκάλυψε, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον «αρχηγό», ο οποίος του είπε, σύμφωνα με τον ίδιο, «στο κόμμα μας κάνω μόνο εγώ κουμάντο και κανείς άλλος, και δεν είναι το ΠΑΣΟΚ αυτό που θα ορίσει ποιον θα βάλω υποψήφιο στο ευρωψηφοδέλτιο. Είπα εγώ στο ΠΑΣΟΚ ποιον να βάλει στο δικό του ψηφοδέλτιο;»

Το ΠΑΣΟΚ πάτησε πόδι
Πράγματι, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, στην τελευταία του συνάντηση με τον Πρωθυπουργό είχε απαιτήσει να μην είναι υποψήφιος ο Φαήλος Κρανιδιώτης, μετά το σκάνδαλο Μπαλτάκου. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε καταγγείλλει την ύπαρξη «ακροδεξιών θυλάκων» στη ΝΔ, φωτογραφίζοντας έτσι τον Τάκη Μπαλτάκο που παραιτήθηκε αλλά και τον Φαήλο Κρανιδιώτη που φιλοδοξούσε να γίνει ευρωβουλευτής.
Ενδεικτικά, το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πρωτόπαπας, έστειλε ...μήνυμα προς την Νέα Δημοκρατία για τους «ακροδεξιούς θύλακες», ζητώντας να μην είναι υποψήφιος για το ευρωκοινοβούλιο ο Φαήλος Κρανιδιώτης.
«Μακάρι να μην τον βάλει. Διότι ο κ. Κρανιδιώτης έχει εκφράσει ανάλογες απόψεις. Εγώ προσωπικά αν δω έναν τέτοιο άνθρωπο θα το τονίσω», είπε ο κ. Πρωτόπαπας.

Το σχόλιο του ΣΥΡΙΖΑ
«Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο. Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ' αρχίδια μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μαλάκες.
Αυτός ο άνθρωπος, σύμβουλος του Πρωθυπουργού, ανακοίνωσε σήμερα στο Μega πως θα είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με την ΝΔ. Κι ύστερα ψάχνουμε να βρούμε αν ο Μπαλτάκος ήταν ο μοναδικός ακροδεξιός στο περιβάλλον Σαμαρά. Στην πραγματικότητα ο κ. Σαμαράς είναι ο επικεφαλής της ακροδεξιάς δράκας που διοικεί την ΝΔ».

IEFIMERIDA

Υ.Γ: Στο καλό και να μας γράφεις Φαήλο. Στις εποχές θλίψης που ζούμε έχουμε ανάγκη από μαλακίες σαν αυτές... Δείτε περισσότερα στις αναρτήσεις που ακολουθούν...

Ο ΦΑΗΛΟΣ… ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΚΕΦΑΛΑ… ΚΑΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΞΙΩΝ ΓΙΑ ΟΨΙΜΟΥΣ ΑΛΛΟΠΑΡΜΕΝΟΥΣ

ΚΑΡΑΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΕ ΦΑΗΛΟ... ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΝΕΦΕΛΕΙΜ ΔΥΣΤΥΧΕ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΦΑΗΛΟ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου